Sådärja

yepp, jag har inte skrivit på länge i know, men saker kommer ljusna, bara mycket plugg o annat skit.
yippi-kay-yey.
minna dagar liknar den andra fast nu har jag skaffat hak skägg o muche! jag tycker det faktiskt känns skönt, så får lira me det ett tag :D
så vad finns det att skriva om för skoJ?
svenska nationella imorgon.
fy fan va otaggad jag e på det XD

(CENSURERAT AV TJUPPIS)

jaja, vi åkte o hade jätte skoj, det första som händer är att Miss X (som kör bilen) drar bak sin hand för att fixa något, en brutal rörelse som blir 1 cm från karre mans skrev.
det e andra gången Miss X e på jakt efter sådana saker XD
resten av resan sög röv.
vi skulle svara på massa tråkiga frågor på ett jävla museum. sög röv!
så karreman o jag roade oss me att gå på uptäktsfärd! :D
hemresan var mer än efterlängtad, fy satan va jag ville hem. vi han inte me sista lektionen, men det e säkert skit samma.
jag dör av hunger, så när jag kommer hem så langar jag på massa jävla natchos! fett gött! åt natchos igår oxo, men whatever! natchos e awsome!
så dricker man ice tea till det, så blir det episkt!
så sitter man o nöter " heroes " så jävla awsome serie, e fan mer eller mindre fast! skit bra !!!
spännadne som fan!

skit samma, nu ska jag plugga!
tjoo!
dagens citat: "get down!" - arnold schwarzenegger
Dagens låt:
 

mvh Tjuppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0