måndag!ffs

Jani. fan vilken s!ck dröm jag hade ikväll o.O
jag drömde bland annat att jag duschade i ketchup!
helt stört, stod i min älskade dusch och hälde massa ketchup över min vackra kropp. det känndes så fel, men ändå så rätt^^
jaja!
min frukost består fan bara utav rostat bröd nuförtiden, men allvarligt, vem fan behöver något annat? ^^
rostad bröd is the shit! spec om det e lite bränt ^^. förut åt jag alltid mjölk o flingor, men sedan NÅOGON! tryckte in en jävla tandställning i min käft har det varit lite svårt^^
anyways! drar till bussen och det jag ser e en jobbig grabb från min kommunikation som snackar med BOROWSKI! hon värkar måttligt intresserad. hon gav mig en blir som " hjälp mig snälla " jag gav en blick som liknade " fuck no XD "
så hon fick lyssa på hans onödiga dryga snack XD haha
lite synd om henne var det, men jag orkade inte spela hjälte. det var förtidigt för sådnat ^^,
busschaffisen spelar " i will survie" så episk låt^^ den höll fan nästan hela vägen till skolan :D
jag börjar typ me religon? där vi gör något fett cp, ta en låt o finn det kristna budskapet. jag hittar fan inte en sådna låt XD
lunchen bestod av ris från i fredags (grose) och lax som såg ut som en slafsad hund.
bra skolan (Y)
sitter vid min dator o dricker vatten ut en mAx mugg^^ allt smakar fan godare med sugrör :D
jaja, back to the actioN!
efter lunchen hade vi...sam. vi tittade på en film som handlade om att vi var svin för vi slängde förmycket mat medans folk svälte. jo, shit happens, men om skolan slutade laga mat från auswitch som mellanlandat i tjenobyl så kanske vi kunde äta skiten ist för att slänga den. kan vara en bra början (Y)
och efter den filmen drog vi till svenskan för att se en rövknulladfilm vid namn Hamlet. fy fan va den är dryg ffs döda mig någon! den suger så jävla hårt och går långsammare än en snigel i sirap.
vi fick iaf sluta efter det^^
när man kommer hem så börjar man skriva lite om ryska revolutionen så fucktupp den är! ffs XD
jaja, jag bör skriva på mitt psykologi skit oxo... -.-'
behöver mera tid tacK!
min karate var episk! vi fick träna massa gräpp o annat skoj! lärde mig 2 nya! :D
jag fick även undervisa i hur man gjorde 2st kator!(slåss mönster) kände mig duktig som fan^^
så ska man göra kullebyttor, som jag e bäst på. dock kan jag bara över min högra axel, min vänstra vill inte XD cp.
så när jag gör en vänster kullebytta knäcks mitt knä. det känns som att en nerv har hannat i kläm, och benet blir ömt. det gör asont när jag böjde benet. smart som jag är tänker jag " fan om jag får mig att bäja knät så kanske det funkar" det funka, men gjorde ont som fan, och det lät " knäck"
whatever allt e bra typ nu^^


tada! bra låt från Beatles! <3
mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0