i need to pee

mjo, nu hade jag tänkt att göra ett till inlägg, tro det eller ej.
jag har just kommit hem, var hoss emil ett bra tag. spelade tv spel^^ saken med tv spel är att det är asroligt i början, men du tröttnar på det lika snabbt som du tröttnat på choklad. dvs russkigt snabbt.
så blir det det som ibland händer när man inte har något att göra med vänner. men sitter o slöar vid tv:n. tillslut orkar jag inte mer och jag o gustav drar på en promenad. den varade i 2 timmar.
många undrar om våra promenader, vad vi gör, vart vi ska osv.
meningen med våra promenader är inte att vi ska göra något, eller att vi ska någonstans, vi bara går.
det bästa exemplet är en söndag under sommaren ( vi tar våra promenader offtast på söndagar) då vi gick från kl 1. och kom hem typ 11? vi gick hela dagen. vi gick till danderyd o tillbaka, runt överallt o snackade om allt och inget. och det är så otroligt underskattat. att bara gå o låta hjärnan släppa loss om alla tankar och idér är så tillfredställande och roligt. vi har gått över hela täby och danderyd. vi har gått till täby kyrkby. runt rösjön. vi har gått vart vi känner för, och att gå någonstans där man inte har varit är awsome! gå lite vilse o så^^
man vet aldrig vad man kan hitta, tex en pizzeria där pizzorna smakar avlopp. då vet man att där ska man inte äta igen^^
jaja, vad har jag mer gjort för skoj idag?.. jag tittar mycket på heroes, så jävla bra! men fuck! kom just på, imorgon måste jag skriva PA. jippie... eller inte. men fan tar man sig tid till det så kommer det gå galant :3
och fy satan vad jag är taggad på SF-mässa, där kan jag låta nörden i mig stiga fram! det e en episk stund som sker 1 gång om året. och ja jag älskar mässor <3
juste! jag e brutalt kissnödig, och jag ska klara att skriva klart detta inlägg utan att gå på toa!
kan bli svårt, men jag är en man som inte är rädd att möta en utmaning.

Facebook grupper, jag känner att detta var inte en sådan svår utmaning, så jag förlänger skiten me att skriva om facebook grupper. jag vet att dett finns en grupp om mig " alla vi som älskar tjuppis" och nej det är inte jag som har skapat den, faktiskt, det är sant. det är mitt X som har gjort det^^ vet inte om hon fortfarande vet att hon har skapat den, men det e en fin liten grupp som inte gör ett piss utan bara är symbolisk i största allmänhet.
jaja, när facebook skapades så fanns det 31501518miljoner grupper som hette typ " the largest facebook group, we need 9999999 to break the world record", och liknande. och allvarligt, vad fan e meningen? så man stolt kan säga, " japp, jag och 3miljoner andra är med en facebook grupp". shit lixom, man får inget pris, men det kanske bara e symboliskt, vem vet.
efter dem så började grupperna med skitlånga namn. de tog upp hela siden och alla joinade dem så hela min facebook fuckeades upp utav allas uppdateringar XD ja dem var brutalt onödiga.
och nu, nu är det bara " watch what this guy did to this girl " så måste man klicka o gilla o joina o allt skit för att få reda på vad fan som hände. och det finns oändligt med dem, jag vill bara veta vad dem handlar om, vill fan inte joina massa skit för det XD
jag e typ med i 8 grupper XD det e bara för dem har roliga namn :D

jaja, så nu sitter jag här o dricker en fanta exotic.
jag ska fan göra min egna fanta som heter " Fanta erotic " gissa vad som är i den ;)
jag ska tjärna in miljoner :D

nu ska jag sova. tjo!
mvh Tjuppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0