drömmar!

dagens inlägg blir om drömmar
2 drömmar att raportera om

drömm nr 1:
det börjar såhär, jag och någon till sitter på en bänk utomhus i skolan. då kommer alla svarta från skolan och bjuder oss på julmust och godis XD
jätte random o jätte gott XD
alla minna fördommar dog i den drömmen, åå jag vill bli bjuden på julmust :(


drömm nr 2:
jag blir jagad av en man i kostym.
vi springer aslångt.
till slut slutar jag springa. väntar in mannen, när han kommer fram till mig så börjar vi snacka om när jag trode han hade tappat bort mig.
vi går till ett cafe, fast det e typ ett ica.
när vi kommer dit vill han att jag ska sno massa chipspåsar. för tydligen kan jag bli onsyndlig XD
dock så vågar jag inte smyga ut dem, så jag ber kostymannen att bränna bort sträckåderna (han kan skjuta ut eld ut händerna XD)
dock när vi har gjort det så kommer det en super biker( ni vet, stor tjcok läder o skägg) och vill köpa chips, han blir rasande för att alla sträckåder är borta XD

thats about it. mvh TJuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0