stört sjuk, gör mig frisk ffs!

japp, jag är sjuk. jag hostar som fan, nyser, altt är bara fuckt. så de senaste dagarna har jag inte gjort något alls. värkligen nada. skit tråkigt.... jag hade tänkt att gå till skolan idag, men jag mådde inte bättre, och såv dåligt så jag sket i det. det största problemet är att jag vaknar av minna egna hostningar! så jävla pain. fuck lixom -.-'
anyways. jag hade tänkt att skriva lite om mannen som sprängde sigsjälv.
en man parkerar en bil bland massa julhandlare och spränger sigsjälv. 1/6 av bomberna går av. alla springer i panik. vår käre fredrik reinfeldt säger att han är rädd att främhetsfientligheten ska öka efter attacken.
okey wtf?!
det är klart som fan att den kommer öka, DEN FÖSTA TERROR ATTACKEN PÅ SVENSK MARK! FFS! det är som om finland skulle invardera sverige och man skulle inte få hata finskar. och det värsta är (enligt mig) att han är RÄDD ATT FRÄMHETSFIENTLIGHETEN ska öka. bör han inte vara rädd att terrorist attacker kommer öka? EN MAN SPRÄNGDE SIGSJÄLV och reinfeldt är rädd att folk ska rösta på SD... va fan lixom. och så fort något sådant här händer är det mycket viktigt att det kommer fram en muslimsk man och säger att det är imot koranen och islam. det är det säkert. men hur fan lyckades han få det isf till att " nu ska jag spränga mig och döda massa oskyldiga människor"?. anyways. så kommer jan guillou (eller hur fan det stavas) och säger att antidemokrati är den största terror faran. DUDE WTF?! EN MAN EXPLODERADE!! HAN FÖRSÖKTE DÖDA FOLK! varför vill ingen snacka om det? alla bara skiter i det och säger att främhetsfientlighet är dåligt. jao det är det. men det handlar det inte om jsut nu! under 9/11 tror ni att usa bara " mjo jag hoppas att inte främhetsfientligheten ökar". jag har läst hans hotbrev, något som gårut på att vi inte ska ha soldater i afghanistan, och att vi inte ska stödja wilks. jag förstår inte hur man rättfärdigar en sådant dåd med att fösöka döda oskyldiga människor. jag är imot att vi ska ha soldater i afghanistan, jag ser igentligen ingen anledning varför vi ska ha men som dör där. de gör säkert mycket gott, men om de ska besvara det genom att spränga i vårt land så fuck it.
jaja, allt värkar fucktupp atm. jag måste sova, har inte fått en riktig sömn än..
allt the best, /Tjuppis

Kommentarer
Postat av: GUSTAV LOLOL

Nej det är inte det första svenska terrordådet.

Gör om gör rätt.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Amalthead%C3%A5det



Dessa kidz lyckades ha ihjäl nån också. Det i mitt tycke rör sig om en sjukt deprimerad man som råkar vara muslim och skyller på allt och alla för att saker är fel och vill då få med så många andra i fallet. Ta Hitler tillexempel ( se undergången som en bra film om det hela.) Under kriget slutskedde valde han hellre att alla skulle dö än att kapitulera och sket the fuck i att evakuera dem 3 miljoner civila som fanns i Berlin.



Tänk Emil style i Rise of nation. Om jag ska dö så ska ta mig fan alla andra dö också det är deras fel XD



Alternativt den teori jag tror på gällande kärnvapenapokalyps. Om någon skickar en bomb så vet fienden fuck vi är körda men okej då skickar vi våran bomb också så att båda förlorar. Och så blir det fallout<3

2010-12-13 @ 21:44:31
URL: http://www.youtube.com/watch?v=z3YaMi_truk
Postat av: Gustav lolol

LOL. upptäckte nu att min länk var cp. SÖk i vikefall på Amaltheadådet på wikipedia ska du se pojkflöjk! <3 ^^

2010-12-13 @ 22:13:42
Postat av: Tjuppis

really? alla säger, det står överallt att det är det första terror dådet på svensk mark.samt Amaltheadådet kallades ju för ett politiskt dåd, inte terrordåd, men va fan är skillnaden ?XD

2010-12-14 @ 13:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0