Rubrik of doom.

japp, min rubrik får heta rubrik of doom.
yey va?
min dag börjar som vilken dag som hälst, snoooozi tajm!
then off to das shower. samtridigt som jag sjunger "dubbel dusch, dubbel dusch"!
anyways! jag upptäcker att,  va fan, klocken är förmycket! japp, jag hade ställt fel på min mobil, så bussen går om 5 min! AAAH! achthung! im going commando! drar på mig allt, rushar of doom till bussen, men den missade jag. så jag tänker. näh, fuck you! gå hem, rostar bröd o lägger mig i soffan. jag äter brödet(konstigt va?) och tar mig sedan en extra dusch, DUSCH IS THE SHIT! anyways! ren o fin, som en älg. så rör jag mig mot skolan. jag kom bara lite sent, men det gjorde inget, FÖR JAG FICK FUCKING JÄVLA G PÅ UPPSTATTSEN!!! ordet "jävla" passar så bra efter ordet fucking. :3
anyways, utanför skolan luktar det bajs.(tjuppis kommer nu beskriva lukten, kännsliga läsare varnas) det luktade som en sopptipp i en kloak, där en sumobrottare har haft blodig diaré splatter på skiten o spytt å dött! ja, jag överdriver men det luktade fan allt annat än hallon!.
jaja, så har vi lunch! kan igentligen inte klaga, ris, skinka, sås, fan gött jue! bra skolan. klart värt 17 svenska riksdaler :3
så har vi filosofi! vår lärare är så jävla skön XD
men lektioen sög. men vi slutade iaf efter det, så det känndes bra.
vägen hem var pain, luktar bajs o det e kallt. kan fan inte äns andas normalt.
när man kommer hem så chillar man galet, taggar som fan inför karaten :D
karaten var grymt påfrästande!
gjorde massa uthålliga prylar, skit jobbigt XD alla minna muskler värkte som fan^^
så börjar övningar, när sensay klappar känderna så ska jag och läraren(fick möta en lärare igen^^)
BTW! andra bloggaren som har nämnt min blogg http://mandiseen.blogg.se tror hon är 15. vad fan är det som händer XD? varför blir min blogg "känd" det är ju så brutalt usel(hört att den är så dålig att det blir legendarisk) men det är igentligen bara skoj, men fattar lixom inte, den handlar inte om ett pissXD
anyways.
nu tappade jag bort mig bara för jag ville googla Tjuppis XD
justE! när jag skulle till bussen så väntade den jätte länge på mig XD den såg mig gå, så den stod där o puttra ett tag, så när jag kom på bussen(1min senare) så säger jag "tack" väluppfostrad och vacker som jag är. och vet ni vad han svarar? " det är ingen fara, jag är iaf inte kissnödig"..... bra SL.... XD
anyways, när sensey klappade händerna skulle vi sparka den andra på låret, och slå den i magen. med andra ord, att få en svartbältare i en härdnings övning är brutal pain of doom! jävlar vad ont det gjorde XD han slog fett hårt! lixom NO MERCY!
(särstavning) <3
så är träningen slut.... :(
jag går hem, har svårt att andas för det luktar kängrupung!
middag bestod av korv med bröööd! så stört underskattat gott :D
så lite family guy till det, och min kväll var räddad^^
nu ska jag chatta lite till, kanske dra ett avsnitt heroes!
tjooo!!1
dagens låt btw!

god bless the best, i fuck the rest :3
//TJuppis

Kommentarer
Postat av: amanda

jo men det var då jag som hade nämnt din blogg, jag är kompis med den andra tjejen som länkat till din blogg, jag är inte 15 men ta det minus 2 så får du rätt ålder!:D min syrra är felicia, föresten så känner jag famlijen spångberg, lr bara lillasyrran i familjen!:)

2010-12-02 @ 18:40:33
URL: http://mandiseen.blogg.se/
Postat av: Tjuppis

allright, jag är god kamrat med Filip ^^,

2010-12-02 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0