onödigadagen <3

yupp onödig dag, men jag fick en sak gjort idag. jag har rakat mig^^ så mitt getskägg sticker ut lite mera än förut^^ frukost består av runbröd, sådant som man rullar ihop så det blir från lamt skit bröd, till episkt superbröd!
jag tajmar busses perfekt! glas klart för tjuppman :D
kommuniaktionslektionerna har börjat döut. vi gör inget vettigt.! lamt! men lite skoj iaf.
andra lektionen var historia, jag ritade massa normän och och hajar som åt eller slacktade sälar. medanas fröken spelade julmusik på min beställning^^ as skön lektioN! :D <3
lunch! fiskpinnar till tjuppis! mumms mumms! en av de få saker som skolan kan fixa, det är fiskpinnar^^
sista lektioen blev svenska. segt. tråkigt. ffs döda mig nu!
dagens slutar och jag går hem. jag ser bussen när jag just gått utanför skolan. FUUUUCKK!!! jag ruschar som en galning!, alla bilar stannar så jag kan gå över, :D och busschaffisen vinkade till mig^^ jag kom fram samtidigt som bussen! sprang som ett jävla djur! chaffisen var glad och sa att jag sprang duktigt^^ tack igen :D
väl på bussen så ville jag bara sitta kvar och dö lite, men jag gick iaf av vid min station och gick hem.
jag är så brutalt trött att jag går till datorn och halv sover. går till soffan och hel sover, går till baka till datorn, och då är den en vindruva som har spamat min facebook med " gillningar " och annat, så jag hade typ 3.6miljarder mail.(jag hade 5, men låter så mycket bättre med 3.6miljarder).
nu ska jag försöka hitta något käk! samt, lussebullar och chokladmjölk är så mumms! :3
dagens jul rimm " att dansa är svårare än vad du tror, till dig ges *** *** *** **** " en liten kluring, svarte: ett par nya skor. ^^
en jul låt ska läggas fram!

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0