hes-master!

hej hej!
börjar dagen med att man ska raka sig, dock så är jag så trött att jag bara säger " fuck this " och somnar om^^ andra vakningen var episk, kännde mig underbart vacker, och ställde mig elegant i duschen! men det jäla dusch-handtaget vred sig hela tiden, så jag fick massa vatten i örat :(
men det gjorde inget, skönt att vattna hjärnan ibland^^
frukosten bestod av rockmusik och tunbröd! det är så jävla gott! tunbröd allså^^
så blev det tandborstning och gå till skolan ^^
bussen var typ mer eller mindre itid, skööönt^^ det var fan varmt idag :D
börjar dagen med Samhällskunskap, där vi hade redovisning om Globlaisering, men 1/3 av vår grupp var inte närvarande, så vi skulle göra på fredag ist. det var bara 2st som framförde något, den första var dryg.. den andra; av clock och nygren var asepisk! :D fan va man blev underhållen, asbra framfört, men de kanske bör ha läst det dem har skrivit. men det gjorde det bara roligare^^
anyways, sedan blev det lunch! man fick välja mellan bajs, elelr chili corn Arn! jag valde arn. det var iaf någolunda gött^^
så har vi rast! rast suger röv balle, tragiskt men sant, finns itne ett piss att göra. men jag lyckades få en dator, skriva ut mitt förintelse arbete, har skickat det 1051068176gånger, men jag måste göra något fel, för hon har inte fått en ända... så jag la det i hennes fack :D
så gjorde jag även svenska talet på rasten XD tog typ någon minut^^
men det får ni läsa om senare :3
nästa lektion var religon! vi hade typ något test, gick väll bra? ett G bör det vara iaf ^^, så har vi rast. igen!!! btw, samhällskunskap lektionen fick vi sluta efter 2 redovisningarna. de tog typ 20min? så fick episk rast igen-.-'
anyways. sista lektionen laddar jag upp mitt tal på, samt. JAG TYCKER DET ÄR RIKTIGT LAMT ATT HAN BERÄTTAR PÅ LEKTIONEN HUR DE SKA VARA NÄR JAG HAR MITT OM 2MIN!!!! FFS WTF OMG LOL OCH ROFLAMO! så.
men det gick väll bra iaf? Skeppar började, fan hatar när de sätter ribban högt.... karremans tur, fan han kan leverera, men du är förblyg, samt sluta checka pappret, du kan detta man! min tur, gick väll bra? med tanke på hur länge jag pluggade XD sjögräs tur, intressant ämne, leverara bättre tack!
så lite ris och ros från tjuppman^^
så drar jag hem. träffar några trevlingar(människor som är trevliga) i täbban, därbland min kommunikations lärare som gav mig beröm och tippis^^ samt jag förklarade vad jag tyckte om att vi skötupp vår standupp till januari bara för att vi inte hade övat tillräckligt mycket, men nu så gör vi något helt annat. det snackade vi om ett tag.
så kommer jag hem. trött läss och hes. taggar inför karaten! och vet ni vad?! på bussen var det massa fjortizar som snackade sex! jag sitter där o lyssnar lite creepy, de sa bland anant " allså, jag är fan värsta slampan, killarna bara ställersig i kö, och jag tar dem i tur och årdning". jag bara DUDE! du är typ 14! XD jag gillar hur dagens ungdom serut^^ haha :3
mitt träningspass var fan jobbigt, fys i 20min. låter inte så jobbigt, men ni kan bli förvånade över vad mycket skoj saker de kan hitta på^^ bland annat så skulle man göra följande: du sitter i situpp ställning, så ska du sitta så medans den ända sitter på dinna knän och slår dig i magen och på axlarna. fan va jobbigt XD men mycket roligt^^ och så gjorde vi massa annat skoj skoj :3 men nils(en karate kompis) han har haft influensa elelr var det heter i x antal veckor, så han såg ut som ett trött skelett stackarn:(
så var tränigen slut och jag åker hem. så nu sitter jag här, har just käkat köttbullisar o pasta :3
jag kom även på att jag ska leverera fram julrimm till er, jag har missat 5 st så måste brainstorma fram några :D
1: du är sveriges största slampa, därför ger tomten dig en ***** till er som är lite smartare, så är det naturligvis en lampa
2: En anka vandrar långsamt dit, och ger dig ** **** **** Det ska naturligtvis stå " en påse skit "^^
3: En lycklig jägare sköt en ful gnu, av tommten får du ***** ** japp, det är nalle pu som du får
4: Tomten tycker att du är en riktig jävla latis, därför får du *** ** ******* ja, vad kan det stå? två kg potatis!
5: santa knows you love appels and grapes, thats why you get a **** **** lite vuxet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(varning) det ska ju stå " anal rape " hämskt! roligt.
6: det är en dildo, bitch.
jag orkade inte rimma mer XD
nu tackar jag för mig med en jul sång!


ps! hes-master är för att jag är hes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0