SÖNDAG! ny design!

woho det är söndag! brukar vara en emo-dag3000 men inte iaf, det e för vackert väder för det^^
idag ska jag spela FIFA med FOOTJOY! så episkt det kommer bli!
jag är så fansy pancy, så jag spelar 07 ^^

frösöker missbruka bilder ^^
mjo annars har det inte hänt så mycket, klockan är snart 13:37!! LEET! blir elit på något mysko sett..
jaja^^
kanske ska ut på promenix senare ikväll, men det e ralativt-.-'
:D

kort inlägg, men det e söndag och jag har försökt fixa bloggen som få. vad tycks om den nya designen? lätt o fin, inte för komplicerad^^, kanske något mer man bör ändra på medans man håller på...
jaja

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=r2wTDX_jo8c
its sweet <3

dagens citat "what gets us into trouble is not what we don't know. It's what we know for sure that just ain't so " citat av Al Groe, jag fattar inte riktigt innebörden av det, men det låter najs ;D ^^

trevlig söndag, -mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0