lördagskväll!

det är lördagsvkäll, och jag har lyssnat på " love the way you lie " nonstopp i typ 5 timmar och fortfarande inte tröttnat på den XD
jag försökte fixa bloggens utsende men det faila brutalt! fatta inget, och listade bara ut några få saker som inte hjälpte mig alls :(
men jaja, ska nog få fason på det någon gång^^
idag har varit lite små knasig dag^^ skulle träffa någon men lite problem uppstod, så jag satt o nötte massa filmer^^ T2 är så sjukt awsome tycker jag! så värd film! GET DOWN! ^^
jaja, kanske får träffa den där någon senare, vi får se^^
just nu kom min käre mor med något bakvärk som hon hade gjort, skulle tagit kort på den, men jag e lite för hetro för det ;P
så mjo värd lördag, skypar med Mr. Collin som ska hjälpa mig med bloggen lite (A) det tackar vi för (:
träffa spångbong och Edvin en snabbis idag, det var awsome ^^!
finns inte så jävla mycket att berätta igentligen..

detta e jag, och THE UMBILECAL BROTHERS!! eller hur de stavas^^ dem var fett episka, såg dem någon gång för länge sedan ^^, så episka dem är!
har deras autografer! <3
kramat båda :D
yeah känner mig duktig:D
för de som inte vet så e det tv/teater folk, komiker, en gör ljud, och den andra gör charader typ^^
fett roligt iaf^^


kompå en nysak, lödrdags godis o drickat!
ska påbörja denna trend med Cheezballz och cola! blir inte bättre än så!

dagens låt
http://www.youtube.com/watch?v=cQ4axo9rmJY

dagens citat:
"Trolös är den som tar farväl när fara nalkas".
det sa Gimli från sagan om ringen, han säger det i boken, inte i filmen ;P har dock inte läst boken, men jag litar på den som sa det ^^

så nu kanske jag drarut senare, i dont know what will happend, BUT ILL BE READY FOR IT!! ;D

ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0