fullt ös medvetslös!

ja jävlar, sorry om jag inte uppdaterade som jag brukade, men jag var lite bissy XD
ni undrar nnaturligtvis med vad, och det ska jag berätta för er <3
det börjar me att mr.collin snackar om täbban dirr! och klar man ställer up, det e ju mr.collin :D
så chillar vi där ett tag, han kirrar några jävligt skyssta kläder, medan jag leker fab 5 på ett hetro sett :)
där fixar vi lite körv o bira :D

förkrök @collin's
när vi e hos collin så super vi lite smått o gottm o chillar vi tv:n, collin e KUNG på att laga mat, det va fet kött, körv o pasta, med mr.collins hämliga sås :O
så vem kommer ? om inte BQ och MOOOONLANDER! det var chill som få XD satt o dryga mer framför tv:n, BQ försökte fixa lite god vodka, men blev liiite knas, han fick den geniala idén att mixa ner 2 påsar fishermans friend XD
det såg fett awsome ut, blev massa rök o skit XD
dock så smakade den nu 100% lakris, jag gillar inte lakris...

jaja.
den fick några andra problem tydligen XD den rörde igång systemet hörde jag XD
(WOOOHOOO kl e 13:37!!!!)
så drar moonlander, för han hade golf.... så då rör BQ jag o collin på oss

någon form av fest @cherry?
så vi bestämmer oss för att dra till cherry där det tydligen ska vara fest.
liiite problem.
så fort vi gårut så märker vi, oket, det e fan stalingrad ute(jättekallt) jag fryser kuken av mig, för jag har kortbyxor o en skjorta, fick låna en extra tröja av collin :D
så adam bestämmer att vi ringer en taxi.
lite problem, vi har ingen aning om vart vi ska, så vi åker till milstenskolan XD
när vi väl e där så ringer vi cherry som säger att vi ska hitta någon jävla väg som hette typ, kryddgårdsvägen eller något, har fan ingen aning lägre XD
problem, vi hittar vägen, dock så delar den sig i 2 och vi blir förvirrade.
men allt löste sig, vi hittade cherry o CO. så drog vi till huset.
där såg vi adams A-rud, en A-rud e en B-rud fast bättre, ja, ni som kan alfabetet har då räknat ut att det finns c- och d-rudar^^
hursomhälst så har hon en vacker blogg, tror nog att hon skulle uppskatta något besök från er :) http://seal.blogg.se
vad hände mer. juste! när vi e där så visar det sig att det e en åva fest, alla vi 3 tibble barn får panik XD så vi drar till, TEGEL! XD (btw var en a-rud där som såg exakt ut som
allså, hon vet fett hott!
jaja, fanns ju flera snyggisar där <3
men så drar vi till tegel, vi ringer en till taxi o drar dit, denna chaffis var en riktigt skön lirare^^

@Tegel
när vi kommer till tegel så e det 5min tills de stänger XD lyckat !! viktigt! och det e så enkelt!
men collin hade en extraplan, där finns collin's syras vänner^^, som vi drar hem till collin's place
Terror Therese, Full Anna, inte ful anna, men hon var rejält jävla packad, så blev full anna. och Frida, kominte på något till henne, så hon för nöja sig me det XD

efterfest @collin's
så när vi e där så drack vi lite mera, snacka, lyssna på musik, tog frisk luft osv ^^
anna har däckat för lääänge sedan. så jag underhållar mig med att snacka mer Terror, hon var fan jävligt skysst, en riktig A+rud! japp, jag kom på att - ser ut som ett minus, därför gjorde jag det till ett pluss! :D
sedan märkar jag, fuuuck, kl e snart 6 -.-' så jag drar mig hem, hälsar hejdå till de som e vakna, (collin o frida <3) och beger mig hem.

@my place
det tog 50 min för mig att gå hem XD så jag komhem typ halv 7, japp, solen var uppe, jag däckar i min säng så fort jag kommer hem. och vad händer, farsans klocka ringer, han stänger av, men den ringer igen XD så håller den på ett tag, till sist slutar den. då ringer min mobils alarm, jag e så jävla trött att jag inte orkar stänga av den, jag somnar med den på.
jag vaknade trött kl 1. jag bestämde mig för att gå upp, det första jag märker e att min tandställning har gåttsönder igen. yey. jippikayey mother fuckers...
samt jag äter en risifrutti!

så yeah, vill tacka alla medvärkande för en underbarkväll, som jag sent kommer glömma (Y) tackar o bockar <3
jag vet att jag klantade mig me att inte fixa dagens låt o citat igår, men fan växupp, shit happens.

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=4xEOb_U4HYQ 

dagens citat " Veni, vidi, vici " -Julius Caesar
betyder, jag kom jag såg jag segrade


trevlig söndag, det ska jag ha me min tuttifrutti <3

mvh Tjuppis

fan va långt det blev, nästan lika lång som min *** ;)

Kommentarer
Postat av: kingshit!

min blandning va ju sjukt nice!

2010-08-29 @ 16:27:17
Postat av: Tjuppis

om man gillar lakris och diaré eller?XD haha, nä, smaka förmycket lakris ;P

2010-08-29 @ 16:33:17
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: B Q

äää hade man haft en godare smak av fishermans freind så¨hade de funkat!

2010-08-29 @ 16:55:14
Postat av: Tjuppis

mjo, du får exprementera fram något bättre (Y)

2010-08-29 @ 17:15:07
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0