Fredags!

fredagsmyyys (8) eeeelller inte..
allså, min dag har varit fuckad från start typ XD jag menar allvarligt! börjar kl 8:20 sedan slutar 16:10, vad e det för tramms?
jaja, japansa äger tufft språk, och en tjej i min grupp ser ut som Tila Tequila <3 fett HOTT!
sedan hade vi massa tramms ämnen som sam o religon ;P vi gör inte spec mycket, men på handledartiden fick jag se hur demokrati funkar.
vi skulle rösta om studentflak osv,  dock så kan inte min klass rösta for shit, så det slutar med att alla sitter o skriker, jag asflabbar(CENSUREARAT AV TJUPPIS) jajaa
fredagsfilm blir lite knas för björnde e inte hemma :( så jag lägger fram:
this is england

så stört bra film, ligger på min top 10 bästa filmer jag har sett! så episk! <3
vart var jag? juste! min sista lektion var komunikation eller något sådant, det var så jävla meningslöst kul, vi hittade på massa tal om att vi var djur o så XD så duktig jag var C:
sedan när jag slutar så vem e här, om inte Lillan<3 en gla o god b-rud som jag hänger me ibland, hon e med i mitt crew!
så vi sitter o snackar lite tills min buss kommer så jag får åka hem (:
så nu har jag just ätit någon tacorätt, tacos e så jävla episka :D

hm. juste! jag försöka fixa fifa spel! :D allså få me några att lira lite, 2vs2, men ingen svarar typ, så lär bli 1vs1, men det e oxo kul! :D

japp jag nöter bilder för det får inläggen att se längre ut, spec denna som består av bara 4 meningar typ XD

be safe, be good. dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=w_Bd5-APPBw

dagens citat "du ska slå din fru varje morgon, om du inte vet varför vet hon det" - Arabiskt ordspråk

trevlig fredag mvh Tjuppis, nu drar jag! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0