2010-08-19 = The Last Day Of Freedom !


God morgon!, mjo, allt roliga har sitt slut, även sommarlovet. detta är den sista dagen, och det känns i magen. imorgon e det skola, men jag är glad iaf ^^, ska bli kul att träffa klassen igen ;D <3

igår var en najs dag, Björnis och Footjoy var här ^^, dock så komjag på att det kanske e dummt att leka till halv 4 på natten när man ska upp kl 9... men det e sådant man får göra ibland ^^. det var awsome iaf!

juste! snabbt varför jag kallar Gustorf/gustav/gunnrich/Gustaf/gustfrid/Fofwner för Björnis nu, är för detta ; när gustav och jag var i finland så delade vi hytt. när jag ville sova ville gustav betesig som en handikapad pelikan, han skrek, fes, och sprattlade.
han fick slut på saker att säga så han började hitta på något om att vi var EN tvättbjörn, och av någon anledning blev jag tvättis.. och han björnis. men jag blev även Trälis om han tyckte jag var negativ eller tråkig XD, bra Björnis (Y)

så, vart var jag? JO! upp kl fucking jävla 9 på ett sommarlov! anledningen? Tandläkaren, jag fick byta trådar, fixa o dona, fixa några jävla plast 4kanter bakom minna framtänder XD (det känns fett cp och jag serut som ett jävla retard med alzhimers) samt några jävla gummiband som gör så att jag inte kan öppna munnen eller röra den spec bra... tack tandläkaren.. eller tandläkarinnan? det var en b-rud. jag trodde jag snart var klar, jag har ju haft den mer än 1 år, men tydligen finns det mer att fixa, minna undertäner e tydligen förhöga..
jaja shit happens ^^, och ni som slipper tandställning, skratta er lyckliga och klappa er på magen. för det e pain.

samt, bilden som blev dagens bild e från när jag Word och Footjoy var och lekte i skogen, det var najs! och jag blev beroende av att leka med en pinne som brann XD

dagens citat : En gång är ingen gång, två gånger är en gång förmycket. citat av någon vis man, tror det var min farfar? eller ja, går i släkten iaf^^,

gårdagens citat var ceasar för dem som inte visste ;) det betyder tärnigen är kastad, han sa det någongång när han skulle inta Rome.

Dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=pNHlVo0cPa8 ge den en chans, jag tyckte den var stört skön, men smaken är som baken sa hon och spelade in Cup Chicks. (x

långt och fint inlägg av Tjuppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0