tisdagidagdag <3

god kväll alla! igår var 105 pers på min blogg! 105! skit najs ju! fatta 105! fan glad över det! men ni kan göra bättre, skicka bloggen till alla som ni känner, och alla som ni inte känner!
idag va en sådan dag som man bara inte orkade komma i tid, jag vaknade kl 8, slöade till duchen, duchade till 9:30, sen drog jag till skolan, kom typ 20min försent, well doen tjuppis. Tjupp tjupp!
men första lektionen var fan skysst, webbdesign, det va fan najs, vi fick lära oss att göra en sida, fett lätt o rolig :D min blev jätte vacker <3
jao, hade engelska sedan, där chillade jag bara, fast jag måste läsa ett jävla häfte o svara på frågor, som är på 20sidor typ -.- det e mindra najs, men va fan ^^
jao, hade svenska, där gjorde jag inte heller något. sedan! hade jag simmning! alla fick se min maskulina kropp o minna håriga ben. det var fan jobbigt att simma, klarade 19x25m på 15min, det är inte världsbäst, men värde av ett G iaf :D
jag fick IG på mitt matteprov, well done tjuppis, that sux big balls.
men va fan, jag fattade att jag skulle få ig så fort jag fick provet ;P
annars spenedare jag mesta delen av min skoldag genom att sexuelt trackaserera guldlock och hennes kamrat (bara på skoj ofc) det var rätt kul ^^
sedan simmningen! fy fan, GURRA! vilken jävla krigare, medel of honor nästa han tog 26 varv!
och en annan krigare!, Krigarn fy fan va han kämpa, han var trött, hade ont, men slutade han? nej! en rikig krigare!, hög moral! så ska det vara!

jao, vad finns det mer att säga, jag sitter vid datorn, inte gör något spec, tyckte att ett blogg inlägg skulle vara fint. (: det ska komma en bild på något, vet dock inte riktigt vad.

fowfner, jag vägrar ha redovisning för dig, för du skulle slå hål i alla minna berättelser, om jag börjar " d-day var den 6 juni 1944 kl 06:44 " skulle du " NEJ SIEG HEIL! DET VAR 06:43 !!!"
så, nepp.

jao, thats it, ha en najs kväll 

juste, en youtube länk, http://www.youtube.com/watch?v=9uQM-72Rogg skit bra låt asså! helt gr8!
tycket jag iaf (a) ^^

" trolös är den som tar farväl när fara nalkas "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0