Tisdag<3

älskar tisdagar :D, hehe.
idag vaknade jag o tittade på klockan som pep, kl var 7... jag satte den på att pipa kl halv 8, så jag somnade om..
vaknade den tiden som bestämt men tänkte, fan kl kvart i 8 får det bli, och somnade om, kl pep kvart i.
jag tänkte, jag tänder ljuset så får jag mysa i sängen ett tag :D
det slutade med att kl blev 8, fick ingen panik, tog en duch och åt lite frukost :)
sedan vart kl kvart över 8, då bästämde jag för att dra till skolan ^^ kom lite sent :P skolan var fett chill, hade min svenska redovisning om d-day, drog över tiden som fan *tihi, och på engelskan ritade jag på tavlan :D
IDROTTEN :D den var fett chill, vi fick spela bandy, jag valda att spela me dem som tog det lite chill, så lagen blev jag Emma, felicia, och mathilda, vi rockade fett! vi van stort mot Sjögräs ,bianca, och kommer inte ihåg vilka mer som var i hans lag :P , men vi vann iaf :D
sedan dog typ krigaren av skratt idag efter vår lunch, han satt o drack cola, sedan helt plötsligt vek han sig av skratt o dräglade ut 4liter cola på golvet! fett najs XD
han garavde åt något som jag hade sagt :P

nu ska jag snagga mig, dra bort min frilla, och så måste jag göra historia arbetet -.-
det e inte roligt...

jaja, ha en najsig dag idag!

Mvh Tjuppis


intärnt skämt " KASTA INTE KASTA INTE!! HAHAH han kasta HAHA "

Kommentarer
Postat av: Fofwner

NOOOOOOOOES! Dont fall för the mainstream guy hair ;<

2009-10-13 @ 19:40:47
Postat av: Tjuppis

vill du inte att jag ska raka mig?

2009-10-13 @ 19:57:42
Postat av: Fofwner

NO

2009-10-13 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0