tisdag = orättvisans dag!

fy fan asså! jag skiter i att skriva om min dag! detta är så jävla sjukt!, vi hade klassfotboll, fett najs va? men nej, det ska vara 4 pers på planen, men om motstånadren hade en tjej i laget skulle mitt lag bara vara 3, vad fan är det om? skolan snackar hela tiden om jämnställdhet. men vad fan är dett aför diskrimenering? det är ju helt sjukt!
Skolan säger med det att tjejer är inte något vädra, det är helt sanslöst sjukt? varför ska vi vara 1 man mindre bara för de har en tjej i sitt lag? det är så jävla bullshit... ska snacka med rektorn imorgon för att höra vad hon har för försvar..
men tack till alla som deltog i SA2B för att vi förlorade med värdighet, och tack itll krigarn o kämpern för att vi satt o snackade efter allt jävla skit... det var fan najs,
men nu är jag så jävla lack, och tibbla ska vara en FN skola? VAD FAN ÄR DET FÖR SKIT?! JAG RASAR!

trevlig dag mvh tjuppis. nu ska jag äta natchos!

Kommentarer
Postat av: the spångmiester

Ni kom sit i gruppen !!!! hihiihihh

2009-10-20 @ 18:01:53
Postat av: the spångmeister

sist ska det stå

2009-10-20 @ 18:02:19
Postat av: Tjuppis

hehe, fuck u, alla var 1 mer än oss ! :(

2009-10-20 @ 18:27:11
Postat av: A-damn aka ADAM TÄBY

mohaha :D varför hade ni inte någon tjej? dock håller jag med. ska en tjej vara lika mkt värd som ingenting i fotboll eller? rätt sjukt :P

2009-10-20 @ 19:37:24
Postat av: Niklas

Vi vann ju över er Spångis så sug av mig tjockis!

2009-10-20 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0