Nytt Lynn - inlägg missförstånd på förra ^^ råkade tabort :P


Detta är LYNN!! Lynn är en mycket go vänn till mig :) vi har bara kännt varandra i någon månad eller något, men iaf :) nu tror ni säkert " fru Tjuppis " eller något, men nej, det e hon inte :P jag vet inte vad jag ska skriva om lilla lynn, jo! hon bor långt långt ner i vårt vackra avlånga land :) och nu tror ni, " hon heter säkert linn och är asiat" , men nej, det heter hon inte, och nej det är hon inte, hon heter lynn och är svensk, germanskt ursprung, typ ^^
jag skrev ett om lynn för någon minut sedan, men det blev något missförstånd, och nu måste jag skriva ett ntt :P hehe
på något sätt tycker jag att lynn o jag är rätt lika, utom faktumet att hon har XY kromosoner och jag har XX koromosoner ( tack anonym, ska börja kalla dig Erik ;) gillar inte att skiva anonym ^^) jao, Lynn har varit en riktigt go vänn tillmig, hon har ställtupp när jag behövde det som mest och det tackar jag djupt för, hon har lyssnat på när jag pratar om minna problem, oxo mycket uppskattat :) nu undrar ni säkert varför jag inte snackar med minna vänner som bor nära mig om det, och jo, då är det såhär, att jag vill inte vara den som tyngerner minna problem på andra, mer eller mindra, så det e skitgött att jag" träffa " lynn som lyssnar mycket bra (:
det fanns ett problem med lynn, men inte nu längre,hon hade en tidens att ringa mig när jag sov, och hon pratade alltid lika glatt med sin roliga dialekt :D
jag skrev " träffa " för att jag har inte mött lynn, vi har bara pratat på msn o i telefån :) vad finns det mer att skriva om denna goa filur, jag vet inte spec mycket om henne, vi gillar att prata filmer, (tycker jag e mycket roligt och underhållande)nu kommer jag dock inte ihåg hur gammal hon är :O tror hon e 15.. eller något, jaja, whatever hon e fett go iaf , jag skrattar innombords varjegång jag hör hennes glada dialekt ^^ kan få vemsomhälst på bra humör :) och det är fakta ( baserat på mig ) lynn värkar inte ha något spec jag skulle kunna klaga på, hon är världsmästare på att prata och hålla en komversation i liv :) det e något man bör få medalj för ^^ skulle inte banga på att göra lumpen med lilla lynn ^^ vad kan jag berätta mer om lynn.. juste! hon e inte fjortis, det kanske man skulle kunna tro, men jag har studerat henne, och nej, det är hon inte, (tur va?:D) lynn är inte än spec blyg människa , hon e mycket öppen, kan vara drf jag har lärt känna henne, men endå vet jag typ inget om henne när jag väl tänker efter.. jag vet att hon älskar en bok som heter " bläck hjärta " den ska jag läsa någon gång :) jag vet att hon gillar suchi ( och ja, rättstava mig om ni vill ) sedan vet jag inget mer igentligen..75(sedan något mer som jag inte kommerihåg:P )^^ thats a secret number ! :O

Tack Lynn!


Lynn ------> 

Kommentarer
Postat av: Anonym, Återvänder!

Sluta ta bort mina kommentarer. Ger ju bara feedback egentligen. Tough Love som man säger.

2009-10-08 @ 17:11:06
Postat av: Tjuppis

jag vet ! men asså, det blev ett problem, och jag råkade ta bort hela inlägget :P så ja sorry

2009-10-08 @ 17:36:46
Postat av: Anonym

avgudar du bruden eller..

2009-10-08 @ 19:51:32
Postat av: Tjuppis

nepp :)

2009-10-08 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0