Mååååååååååååååååooooooooooouundag

fy fan! jag tror jag dööör! jag har just sprungit 2.5km på 11:29, och jag mår så jävla dåligt, det känndes sin mitt hjärta skulle explodera, jag kunde inte andas, jag var tvungen att lägga mig ner. tittade på alla vackra moln., jag låg där en stund, vilade och tänkte, sedan cycklade jag hem för att kunna skriva i min blogg och äta cheerios (mumms):D, visst är jag snäll? :D
idag är det måndag, och jag hade tyska prov, fett jobbigt, provet var på 8 sidor typ, inte roligt..
sedan rullade dagen på jävligt bra :) för att inte avslöja vem detta är så använder jag bara Keskin A, som namn, eller, Anna K, hm... skit samma, keskin hade på sig en fett tuff skit snygg väst , hon såg ut som en skökapten! ajaja kapten keskin!
vad har jag mer gjort för roligt.. jag sparakde mig i huvudet, det var roligt ^^ jag åt " mat " i skolan, det var inte roligt ( jag skiver " mat " för det där slafset kan man fan inte kalla för mat )

här har ni dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=JRbPWcLode0 OzzY <3

jag måste bara klaga på vädret, allvarligt, WTF? i helgen var det typ 10+, i fregas -2 wtf is going on?
ja ni, har inte så mycket mer att skriva
juste, jag ska ha ett muntilig arbete på svenskan, jag är klar ^^ ska ha om D-Day, då slipper jag plugga :D, smart va? :D
FOTBOLL I MORGON!! fan va kul det ska bli!, krigaren är fett taggan! det är så jävla roligt med fotboll, xtra roligt med alla i klassen ^^ fast nu är det såhär att ingen tjej vill vara med, så man kan inte " råka taffsa" i närkamper, tihi, men jag skulle aaaaaaaaaaalrig göra något sådant, jag respekterar kvinnor för de sex/barnfödande objekten som de är(:
hahaha
nej, ni kvinnor är helt okey, fast ni kunde ha undvikit att ätit av äpplet i paradiset. om ni inte skulle ha ätit av det så skulle alla killar spela fotboll nakna med massa nakna tjejer, fan va grymt det skulle vara, men jaja..
sedan är ju ni tjejer gjorda av mannens revben. haha, och vi männ är gjorda av lera.
och enligt bibeln har ni pms och smärta när ni föderbarn bara för att ni tvingade mannen att äta av äpplet, fatta om mannen skulle ha ätit av det först, då skulle typ gud tvingat adam att äta en melon kärna, som sedan växte till en stor vattenmelon, och sedan var adam tvungen att pressa ut den, fy fan vilken pain! haha, vilka sjuka idér och tankar jag har XD

trevlig dag mvh Tjuppis

" döden av 1 man är en trashedi, döden av 1miljon är en strategi "

ps fowfner, CJ är Carl Johan i min klass -.- 

Kommentarer
Postat av: Tjuppis

* fniss, har du inget gott att skriva, skirv inget alls, samt, ingen tvingar dig att läsa.

2009-10-05 @ 16:53:25
Postat av: Anonym

Grymt tjuppis! gurra

2009-10-05 @ 17:04:56
Postat av: Tjuppis

tack (:

2009-10-05 @ 17:07:47
Postat av: Mautche

Tjenare tjuppis! jag tycker bara att det är trevligt att du skriver så possetica saker om klassen osådär. Hoppas att du är jävligt taggad tills imorn ba!!

rock on brother!

2009-10-05 @ 17:43:11
Postat av: Tjuppis

okey.. tack ^^ Mautche <3 vad är possetica?

2009-10-05 @ 17:47:54
Postat av: ADDJOCK

FAN VA GRYMT TJUPPIS! TAGGA INFÖR FOTBOLLEN!

2009-10-05 @ 17:48:18
Postat av: Tjuppis

yes ADDJOCK i will! KÖTTA!

2009-10-05 @ 18:20:37
Postat av: Mautche

oj fel ba, posetiva var det jag menade. KOOOOOOOM IGEEEEEEEN NUUUU TJÖÖÖPPIIIIIIIIIISSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-10-05 @ 19:40:28
Postat av: Tjuppis

yäääs! men jag gillar mer eller mindra alla i min klass (: finns bara 2 undantag, men rästen är mumms <3

2009-10-05 @ 19:47:12
Postat av: Mautche

chill ba

2009-10-05 @ 20:01:46
Postat av: Tjuppis

:)

2009-10-05 @ 20:07:44
Postat av: Anonym

Är alla dyslektiker i er klass?

2009-10-05 @ 22:12:34
Postat av: Niklas

Vågar du inte använda ditt riktiga namn eller? Fjant.

2009-10-05 @ 22:50:31
Postat av: Niklas

Grymt förövrigt Tjuppis!

2009-10-05 @ 22:51:07
Postat av: Tjuppis

" anonym " nej, men jag har en lätt vertion av dyslexi. och Niklas yeah! tack<3

2009-10-06 @ 08:56:03
Postat av: Fofwner

Jag vill höra redovisningen om D dagen för att sen rata sönder alla historiemissar, LÄNGE LEVE SEGERN! SIEG HEIL! PE <3

2009-10-06 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0