gadsroT

fett najs dag ju? idag hade jag kännslan när jag vaknade, att fan, idag kan bli en najsig dag, jag var pigg kl 7:30, tog en najs dusch. och åt en najsig frukost! sedan när jag komm till skolan blev det tvärstopp, tyska, vilken jävla pungsmäll på min dag -.- med andra ord. tyska e fett svårt o tråkigt...
efter det så hade jag Teater, och fan va kul jag hade! :P asså, nu får vi iaf göra saker som man gör på en teater, det tyckar jag e mycket roligt :) sedan hade jag ehm.. va fan hade jag? juste matte -.- det var PaIIN!så sjukt jävla trisst, och jag avslutar denna dag med priov, det va inte roligt.. orkar typ inte skriva mer, för jag ska skirva ett BONUS inlägg! kul va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0