BÄSTA KAMMRAT!



hej Fofwner! blir du rädd nu? nu vet alla vem du är ! du är fan bäst asså, han har räddat mitt liv! 1 gång kommer jag ihåg, någon i klassen när jag gick i 5an fylde år, då firade vi det på något äventyrsbad, hursomhälst så skulle vi åka ner för en jävla vettenruchkana, problem nr 1: när man åkte ner skulle man fåtag på något rep, annars drogsman ner av störmmen , problem nr 2: det var många som åkte , problem nr 3: det fanns inga rep lediga, så jag hannade på botten, jag såg inget, så såg jag en hand som tog tag i min arm, ljustet strömmade från hans hand, och han drogupp mig, jag hade legat på botten i 1min, jag kunde asså inte kommaupp, blev nertrampad och strömmen drog ner mig, men han räddade mig!, så jag är dock skyldig han ett liv, så om man e på stan har det hänt någon gång att han säger " bjud mig på BK," jag frågar vrf? han svarar  " jag räddade ditt liv! " hehe, så jävla skön grabb :)

Kommentarer
Postat av: Wo_ORD

Den är bilden är fett epic! :DD

2009-10-06 @ 21:33:29
Postat av: Tjuppis

som fan!

2009-10-06 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0