Ledig torsdag

tjenare tjenare, idag gick jag upp vid 7 och gjorde allt som jag brukar göra på mornar, när jag står i duschen upptäcker jag, va fan,,, jag ÄR LEDIG!, så jag bestämer mig för att duscha tills jag mår illa av allt vatten, sedan crashar jag i soffan, skit sofft.
jag vaknar vid 12 och orkar inte göra något, sappar runt på tv och klagar över alla jävla kanaler som har " gissa ordet" ... det sög. så jag har inte gjort så himmla mycket, men det ska man göra, allså ingenting. när man e ledig ska man ta det soft första dagen, sedan latja runt det e fett gött.
så har jag klappat en katt som satt utanför min dörr, jag klappade den jättemycket, och den kurrade, eller spann eller vad det heter och hoppade upp i mitt knä, den var jätte gullig, gash, den vill jag ha!


litet blogg inlägg av världens bästa bloggare
mvh Tjupp(k)is(se)

ps, för de som inte fattade så blev det kisse av tjuppis där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0