Söndag II

Käre blogg
idag ska jag skriva om min vackra dag som är en söndag
jag vaknade av att solen sken igenom mitt fönster, jag tänkte " fan oxo, jag bör dra för garndinerna" men lat som man är så orkade jag inte, så jag bara låg i min säng och titta ut genom mitt fönster.
när jag gick upp såg jag en lapp på bordet, det stod " åker med Kicki (min syrra ) till skolan, KRAM mamma" jag tänkte WOOOHOOO frukost vid TV:n !!
jag hälde fram en skål med fucking flickor, jag märkte, fan vad de smakar skit, du märkte jag! det var någon jävla kenobil variant av skiten med CHOKLAD I!!! wtf?! det smakade skit!
så jag åt någon macka istället.
sedan så bara chillade jag. satt lite vid datorn, skickade lite sms och sådan roligt som man gör...
hursomhälst så fyller min kusin 4år, han gör det typ på onsdag, men vi pallar inte åka bort då eller nästa helg, så de beslöt att komma hit, så vi fikade och hade trevligt, det är det man har gjort...
bara chillat
jag har redan skrivit dagens citat och hatobject.
fan... jag vill så gärna ha lov!!!

Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0