ON-s-D-Day

Det är onsdag, jag vaknade på morgonen, tittade ut genom fönstred, det snöade, jag var lycklig.
jag satte mig i sängen, och tittade på klockan, F*** jag börjar , jag rushar in i dushen klärpå mig snabbt och skiter i frukosten, jag hoppar på min Cyckel utan växlar eller handbromsar o börjar trammpa.
det var kallt, men jag känner varken kyla eller smärta ( coolt va )

det var udda att skriva så... jag skriver på mitt sätt, if you do not like it, well, then fuck you.
skolan var chill, fick ig på matten och Naturkunskapen, jag fick 4 av 36 typ, fan vad jag är bra.
MEN WOOOOHOOOOO YEAH FUCK YEAG jag klarade mig på svenskan, woohooo, klapp klapp klapp
 vad annars har hänt, min kannin vägrade äta sin morrot i morse, han är 13år, kanske börjar bli gammal?, ( hans ras ska bli ca 4år)
mja,,, så intressant är min onsdag,,
idag hatar jag Nynazzister, fy fan vilka idioter ni är, ni firar saker som ni inte kan förklara, ni hatar sådant som ni inte har något skäl till att hata, asså, fy fan!
dagens citat :
" A very wise man once said, i don't know go ask a womman "

fan , min blogg går ju bra ju :)

MVH - Tjuppis

Kommentarer
Postat av: Annis

men visst var mitt tal om nynazisterna bra? ;) mvgmvgmvgmvmg... mhm ;)

2009-02-13 @ 16:11:10
URL: http://annakeskin.blogg.se/
Postat av: Tjuppis

Otroligt bra, mycket fint tal, kunde inte gjort det bättre. :) hoppas du fick ditt MVG, det var du värd

2009-02-13 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0