Måndag

det har hänt, det är helt otroligt! jag har lyckats hålla bloggen vid liv i en hel vecka, fan vad stålt jag är!!
idag började som vilken annan dag, jag gickup, duschade, gick till skolan, chillade där.
hade prov i Jumpa,,, det var ju lyckat...^^
annars då...hm
det är ju fan lov snart!, det är ju najsigt, har dock inge planerat , så det kommer vara lugnt.
idag hatar jag Feministerna! fy satan vilket sorgligt parti, asså fatta, de har fan inget för sig, så de passar på att förstöra "herrgåman" skyleten, ni vet, den vid övergångställen.
KAN NI INTE FATTA?! DET ÄR EN FUCKING ORDVITTS!!! herrgåman=här går man!!
och nu gör de Frugårman! det är inte ens roligt! idioter!
visst, jag tycker också att tjejer ska vara lika stälda som män, men va fan, detta är väll endå att ta i?
shit asså...
dagens Citat " den hanna där"  : )

Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0