Onsdag - the day of pure pain

idag han jag nätt och jämt till skolan, och så fort jag kom dit ångrade jag att jag gick upp, de första 2 lektionerna var så grovt tråkiga, man bara satt och antäcknade i flera timmar, så otroligt jävla piss trisst, alla satt på gränsen till mass självmord.
sedan hade vi lunch, det blev Fläsk gryra... de 2 saker jag hatar mest....
och sista lektionen chillade man bara i skolans datasal, och nu sitter jag här, framför min dator i min ensamhet.
jag funderar och funderar, och jag inster nu att jag kan förstå hur man kan bli extrem feminist, ärligt talat, jag nästan skäms för att vara kille.
jag vet inte om det kan bero på att jag äter dåligt, men jag är trött och nästan helt slut hela dagen, jag har ingen ork till något, eller är det bara för jag är skoltrött?
hursom helst måste jag komma på något jag stör mig på... jo! nu fan, jag läste att det är nu lagligt i Afghanistan eller hur det stavas ATT VÅLDTA SIN FRU, hur jävla sjukt är det, och det gör mig bara att hata män annu mer. ska dock tilläggas att jag inte hatar alla män, det finns säkert några som är bra, men de finns det inte gott om, och just ni tvivlar jag på om äns jag tillhör dem...
hursomhälst att det är lagligt att våldta sin fru, det är ju helt jävla sinnessjukt, sedan läste jag mer, ATT DET ÄR DÖDSSTRAFF FÖR TJEJEN OM HON BLIR VÅLDTAGEN, allså om hon skulle anmäla det, vad fan är det för land, och 10000000kr på att det var en man som kom på den lagen.
fy fan asså, man måste vara tacksam att man bor i sverige, med våran vackra flagga och grönalandskap.
men ärligt, de senaste dagarna har jag öppnat minna ögon hur världen igentligen serut, hur orättvist världsorningen är, hur fan kunde jag ha varit så blid att jag inte brytt mig?, hur kunde jag inte ha sett detta ?
jag känner mig så jävla dåligt för att jag är det som jag är, och bor där jag gör, och ändo klagar...
fy fan..
dagens citat  " don't miss what you havent lost yet "


MVH Tjuppis, ovetande bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0