nu e skiten igång!

tro det eller ej pojkar och flickor, nu börjar min underbara blogg igen! har varit borte ett tag, andleningen är enkel, jag har glömt bort skiten^^, gjort massa annat skit, men skit i det nu är den igång ett tag till förhoppningsvis.
jani, vad har hänt på senaste tiden? vet inte hur jag ska börja efter all denna tid. kanske ska be om ursäkt för att ni har inte fått veta något på länge om minna tankar och idéer. så sorry så fucking much! <3
jag har egentligen inte gjort så mycket, pluggat, chillat, lekt me kompisar, you know!
och jag länktar till lov! det e stört, fan jag lider här!
någon som jag har märkt att jag har börjat få på senaste tid, är något jävla magknip. fast det gör ondare, har fått det 4 gånger på 3 veckor, det gör allvarligt stört ont, jag kan inte fylla minna lungor, så kan inte andas. magen spänner sig hårt och smärtsammt, menna ben dras till magen, för det gör ont att stå eller ligga rakt. det e allvarlig pain, vettefan varför, men det pågår 5-10min? jobbigt som fan. har vaknat av det en gång.
jag har även skaffat skägg :D som en trevlig nyhet, det hade jag säkert innan oxo, men nu jävlar e skägget skäggigt ^^
kanske bör visa en erotisk bild på mitt skägg :D
shalin avgår, det e skönt att något bra händer innom svensk politik XD låter hämskt men jag har aldrig varit ett stort fan av henne. inte många som är. bra att hon avgick ^^
läste även att en dansk familj har blivit fångtagna av sumaliska pirater. allvarligt vad är det för jävla skit land. skit i libyen, NAPALMBOMBA FUCKING SUMALIEN, säg en jävla sak som de landet har gjort bra. en jävla sak? inte nog me att de kräver 40miljoner utan hotar även med att gifta sig med 12-13 åriga flickan. HELT STÖRT, ett land utan moraler. FFS, jag säger såhär. pröjsa, rädda familjen, döda dem. låter elakt, men de kidnappar fan barnfamiljer, fucksake.
och de tar båtar oxo, men hur svårt kan det vara att försvara en båt? fram med en jävla soldat som kan göra motstond, inga vapen på båtarna? va fan lixom? näh, det är ett land som kan ocuperas av något land som kan civilisera dem. och om det gör mig till rasist e ni fan dumma i skallen. så fort man klagar på ett land så kommer det alltid någon PK(politisk korekt) som säger " nää, det e inte deras fel, de har det så svårt i landet " osv med massa annat skit. det finns saker och ting som man gör, och saker som man inte gör. bland annat hotar man inte att gifta sig med en minderårig flicka.
fyfan asså. hur svårt kan det vara att betala ? betala och sätt in militären och ta tillbaka pengara. låter lätt.
och så tar vi en tyst minut för japan.
rätt meningslöst då man ser inte att jag väntade en minut XD
jaja, fan japan som e så små och söta, de förtjärnar fna inte detta :( nordkorea, kina ja. men inte lilla söta japan :(
jag har även massa idéer i mitt huvud, som jag verkligen vill förföjla, men för det måste jag vänta. det e kristisk till om minna planer kan förföljas.

thats it for now, nu ska jag chilla ^^

tjow!
ps. kommer skriva om mer shit, jag e inte nöjd med inlägget, men det är en början. orkar inte skriva så mycket nu då kl e typ 12 på natten XD

mvh Tjuppis

Kommentarer
Postat av: carolina.

ahaa oookej ^^ men det var nog bara ett sätt för mig att hälsa :P

2011-03-27 @ 21:47:35
URL: http://singlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0