hej?

hej!
eu har nu sagt att det ska bli lättare att flytta runt fångar innom EU. jag säger en sak, alla kommer hamna i sebierien XD like the good old days XD
höhö ^^
jahopp, vad ligger på schemat. HOLY FUCK MIN KARETE DRÄCKT! BRB!
så, klart!
fan va najsigt väder det har varit idag, underbart väder att sitta hemma och lira spel :D
jag är på jakt efter VÄRLDENS BÄSTA FILINGOR! <3
jag skriver om de som redan är avkryssade imorgon, men nu så letar jag efter den ultimata frukosten ;D
anyways, vad har annrs hänt ? mjo det kan jag berätta, inte ett piss.
så ^^
och kriget i lybien måste fan vinnas asså, annars e de sunk, vi använder plan för att bomba skiten ur grabbens tanks och städer, rebellerna tar över med infantirister, hur fan ska de kunna misslyckas. läste även om en mobbare som fick stryk av en som han mobbade, nu hyllas den tjocka killen som blev mobbad för att han gjorde motstånd, han slänge ner mobbaren i marken, en viktig grej är nu detta, om det var sverige som skiten hände i skulle den mobbade ungen åka dit för övervåld, det låvar jag fan.
som ungen som skrev åt gubben " skit gubbe" upprepade gånger och gubben ger han en örfil, och får böter. stört löjligt, ungen ska fan lära sig hytt.men nej, inte i sverige, här ska unga få göra vad de vill, mer eller mindre. fuck sake asså.. jag menar inte att jag är för barn agning, dock tycker jag enligt minna moraler att han bör fått en hårdare smäll.
väntar på svar!!! det e olidligt spännande!

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0