aftonbladet/eu/annat tramms

ja, nu skriver jag något. jag skriver om aftonbladet. denna skit tidning på nätet, men jag läser skiten iaf, för de är snabba med nyheter. men fy fan, mannen som skriver rubriker, fuck asså...
"här är väskan som kan förstöra världen". man tänker, shiiit va fan e det en ny bomb?!
nej, det är Obamas tal om nationen skulle bli anfallen. men det är lungt, vem skulle göra det, usa som e så trevliga.... right. usa får göra the fuck de vill. säger man emot så vänder de alla mot än. man har ingen chans. USA är demokratin.
sverige eller något annat land utan större militär makt har inget att säga till om. vi håller bara med och stödjer allt de dem gör. usa skiter blanka fan i FN, de styr FN. jag menar, va fan ska de göra om USA? vet ni hur många jävla tusen kärnvapen usa har? jag har ingen aning, men jag vet att det är över 800. och så om vi tänker att 1945 kunde de spränga en jävla ö. fattar ni vad dagens kan göra? ryssland har en bomb som heter typ " fadern av alla bomber" shit the fuck, right? den har en expolitonsradie på 300meter XD typ.
det är en bomb. inget kärnvapen. och vi har inte ett piss. så vår demokrati är inte lika stark som deras. deras röst är liiite starkare. men frågan är om det är så dåligt? ;)
nu spårade jag lite.
back on track.
jag lackar fan på aftonbladet angångde det hämska som pågår i japan. en mega våg har förstört mycket, tusentals har dött. men ändå så hamnar melodifestivalen före som nyhet... W..T...F...
vem fan bryr sig om någon jävla fjortis pojke vinner för han rimmar bäst på dig och mig, när japen har fuckt upp med en mega tsunami?!
näh, jag tycker att tsunamin ska stå först. och all this shit i mellanösten. jag älskar faktumet att usa har skickat ett stort jävöa hangarfartyg med massa jävla plan XD
vad fan ska de göra, usa sa " vi är berädda". på vadfucking jävla då? XD
ett sådant super plan som de använder utklassar hela landets BNP. det e helt stört XD USA och deras " vi stödjer minoriterers lag"... jag tycker det är ännu en bra ursäkt så USA kan sniffa olja.
misstro mig inte, jag tycker usa är ett bra land, men den har hannat lite "off track" som restan av europa. och jag skyller det på EU. EU som kostar oss 40 000miljader. och vi klagar på att skolan kostar förmycket. HUR JÄVLA DUMMA ÄR VI? har vi lixom medvetat sniffat upp köttbullar i näsan så vi täpper hjärnan? EU är som onska. EU är fan som nazister, jag menar inte lixom att eu hatar judar, utan mer ; är du inte med oss så är du emot oss. wtf is that shit? EU mobbad länder som inte är med, och ställer orimliga krav på dem, och länderna som är med i skiten måste betala så att länder med sämre ekonomi kan få det bättre... det låter itne så jävla dåligt, men jag tycker såhär. DET ÄR VI SOM HAR TJÄRNAT ALLA FUCKING PENGARNA!!! så bestämmer staten, " äsh, dem ger vi bort". jag fattar lixom inte, varför ska vi, som har arbetat skiten av oss för att bli rika, bli fattigare så ett land som itne har arbetat lika fligit/varit i en konflikt/whatever kan bli rikare. jag trode lixom att meningen var att vi skulle göra sverige starkare och vackrare. jo klart som fan att jag tycker vi ska ge bistånd, men inte i pengar. utan i kunskap. som ett exempel. (Detta är mitt egna exempel, det har itne hänt) ist för att vi skickar 100 000 till något land och säger, "här fixa mat nu". jag tror att mycket av pengarna försvinner till rika och militären och regeringen så blir et inte så mycket skit kvar, eller så köps vapen av allt. jag tycker ist att vi skickar ner några som kan utbilda folket hur de kan fixa egna pengar, hur de kan bruka mer mat osv.
40 000miljader. FATTARNI DEN SUMMAN?! det är 40 00miljarder cheezbörgers på donken. det är 40 000miljader enkroners tuggumin på tobak. det e fucking inzane. och vad får vi, jo vi får flytta runt som vi vill i eu och få billigare tull. jaaa det e ju totalt värlt 40 000miljarder. jag fattar lixom inte hur vi tänker när vi gör sådana beslut. vi har en stor arbetslöshet, vi drar in pengar från skolor, och kommuner. men det e russkigt viktigt att 40 000miljarder ska gå till EU.
nej fucking jävla tack.

Kommentarer
Postat av: carolina

hej, jag tror inte du känner mig?! eller? :P

2011-03-19 @ 15:30:16
URL: http://singlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0