snabbis igen!

jao! hinner itne skriva, måste arbete.
fuck right?
anyways!
dagen börjar med att jag checkar runt 12 när min buss till tandläkaren går.
det gick en. om 4min, den skulle jag missa så jag åkte till ett annat ställa gick lite, vänta lite, tog en annan buss o blev 10 min sen. bättre än ingent. tandläkaren försöker dra bort alla minna tänder, jag lider av smärta. så säger hon " men denna tråd funkade inte, det är fel tråd, inte konstigt att den inte passar" eller något liknade. jag blev fett lack, jag har allså slösat 2 måndaer med fel tråd. JÄVLA FITTA!!!! INKOMPITENT SOM FAN WTF?! HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅDANNA MISSTAG?! skit samma ,fick en ny tråd ska ha denna 2 månader, sedan byta tillbaka till den som jag hade innan. WTF?!?!!?!!?!?! GASH! jaja. drar hem, köppte något fika bröd, fett mumms. drar till träning., totalt mördbultad. går me gustav till ica o köper läsk, kommer hem äter o nu skriver jag arbete, yey right? bättre uppdateringar kommer!

tålamod är det bästa modet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0