KRubb!

vet att det inte blev något inlägg igår but i do it 2day!
börjar dagen som alla andra, dusch, macka skola!
börjar med handledartid. (nu lackar jag lite. för esteterna hade inte alls en spelning, dvs jag kunde haft standupp! jävla piss)
Stor Johan(vår mentor) är grymt skön XD han flippa på lektionen och lekte krabba/hummer XD
fy fan va man garava XD
så la klock så många sköna kommenterar att jag trode att jag skulle dö av garv! XD
hahahahahhahahaha. ha
anyways, det blev "fiskpinnar" till skolmat! men fy fan. det var inte fiskpinnar! det var " nu ska vi göra fiskpinnar av riktigfisk". MEN DET ÄR JUST DET SOM INTE ÄR GOTT!! DET E GOTT NÄR DET E TYP GJORT AV STÖVLAR OCH FISKBAJS!
så slutade jag strax efter det.^^
jag o karreman! drog till täbban, för jag skulle köpa massa indigridienser(stavnign?) till min maträtt " Buritos 'la Spång". mycket episk maträtt., och går att göra så snabbt oxo!
here is how!
först! fräs på köttfärsen! FRY THAT SHIT UPP!!!(översättning, älda på dendär skiten)

så! lägg i din buritomix och lite vatten!, rör om försiktigt som en gentleman. NEJ! RÖR OM SOM EN RIKITG JÄVLA VIKING SOM SLAFFSAR UPP NÅGONS HUVUD MED EN STEKSPADE!

tada! det ska kocka lite mera, men det e typ snart klart^^
börja hacka grönsakisar!

yeah! ingen burito utan tommat! vissa tycker att det e så jävla jobbigt att hacka fina grönsaker.
ett tipps från tjuppis(allmänt välkänt, men iaf! när ni ska slica biten, skär inte hela vägen, utan låt den sitta kvar i slutet. då håller tommaten upp så mycket bättre, och det blir lättare att skära :D
eller så dampar man bara låss med en köttkniv!

så! nu har vi alla grönskar, vi har röd, orange, och gul paprika! ta inte den göröna, den e förjävligt bässk!
vi har lite majs! mumms majs e najs!
och viktigt nu, ta bort det som jag kalla "paprikapenisen" det e den stora gröna saken högst upp på paprikan XD jag har ett fint minne av att NÅGON tog itne bort den under en hemkunskaps lektion, men du tog iaf bort kärnmboet ^^

så! här har vi majs, paprikorna, tommat, salsa, gräddfil, sallad och ost!

inge tex mex utan guacamole!
ser så mummsigt grönt ut! :D
det man gör är att man tar lite tommat, och hackar den. skär upp mycket avocado, och mojsa ner det. (låt gärna avocado klupmar finnas. dvs hacka den, sen mojsa ner det, mojsa är när man rör runt och geggar lite)^^.
lägg i en hackad vitlöks klyfta!, lite cintron! smaka av, och lägg dit det som fattas, kan vara socker eller salt, gå på det som du tycker skulle vara gott i!(själv skulle jag mojsat ner en Natcho Tjuppis Delux)^^

lägg på allt i en stor jävla hög på en tortilla!

tadaa! klar! och vacker! japp, man lägger på en tortilla runt om, annars funkar det fan inte XD och några tandpetar för att hålla ihop skiten^^



yeah! nytt påäng system för mat!
båda denan och natcho tjuppis delux får detta betyg!

5/5 MUMMS!
fuck yeah XD min blogg e episk ^^
och juste! min lärare i kommunika tion maila detta till mig :D
mail nr 1

Hi Tjuppis Carl!

Conversatipon assignment: MVG
You turned in this two more times, and really nailed it!  The part about you giving a speech our last class was great!  Great personal discussion about communication and taking risk and really communicating to people!

Communication in crisis assignment: VG (highest possible)
Great that you did this and rewrote this.  Looks great now.

Final grade in class: MVG

Great having you there!  I really hope you do your thing March 18!

Jerry

mail nr 2

Hi again!

 

Would you mind if I save that last piece you wrote as an example I can use for teachers and maybe even in future Kommunikation classes of how doing new things in your personal communication can affect you personally?

 

I’d really like to use this, if it’s alright with you.  I won’t do it without your permission though.

 

If your answer is yes, can I use your name with it, or would you want it to be anonymous?

 

Jerry

 

P.S.: I’m talking about your description of saying some last words and giving cred in our last class.


JAG ÄR DUKTIG!
all for now! kanske uppdaterar ikväll
mvh Tjuppis -love and respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0