IDag!/lördag!

jao! idag vaknar man vid 1? hade en fett cp dröm, handlade om att jag skulle åka till usa av någon anledning, men jag ångrar mig när jag e på flyget, (jag e fett höjdrädd XD). så yeah, gr8 dream. drar en power dusch! våra f.d grannar ska komma på besök så vi måste städa. städa. och åter igen städa. så lagar vi mat oxo ^^, Tortillas! mumms! och vid bordet pratar vi om gammla minnen och saker o ting som vi missat de senaste 10 åren? XD
så nu är jag super sugen på att göra något me minna kamrater! orkar inte vara hemma o dega. vill dra iväg o dega XD ^^
desvärre pallar jag fan inte att berätta om någon film, får bli imorgon isf. ^^
jao, idag har bara varait en orka palla göra någonting dag. men chill som få.

juste! jag måste bara anmärka, är det bara jag som tycker det e lite små lusstigt att aftonbladet(japp, jag läser aftonbladet) drar hela tiden igång med "varför man inte ska rösta på sd prylar", jag menar allvarligt, nu har de något med att de går " undercover" i deras parti, men vem fan visste inte att de var främhetsfientliga förut? allvarligt. lägg ner, låt folk rösta hur de vill även fast många anser att 5%av sverige är idioter.
jag menar, det skulle vara lite skönt med omväxling om de granskade vänsterpariet ist. de hade ju oxo en "annan" bakgrund. skriv om det e stället så får man läsa om andra saker? eller så bara slutar jag läsa aftonbladet.
gash..

VARGJAKTEN!
sluta skjut våra jävla vargar!
fan vi har inte så många, och nu ska vi skjuta flera? vi hade ju en förra året!? e ni helt jävla pantade? vem fan bestämmer sådant? föra gången var det för att checka incest och skit, men det sket ju sig för de måde ju bra. eller ja iaf tills någon sköt dem.
vi är så jävla varsamma av alla djuren i afrika, "ooooo skjut inte elefanterna" medans vi är här o pangar våra egna varjar? vad fan e det för dubbel moral?! låt vargarna vara ffs.
hur många har vi? 200? 200 st. sedan panga vi av 20 förra året. (har dock för mig att vi sköt mer än beräknat, men vi säger 20st) då har vi minskat antalet med 10%. 10%?!?!?!? det e ju en absurd jävla summa!
och nu ska vi skjuta ytterligare 20?!
om vi så skiter i vargarna så kan vi väll förfan döda alla på samma jävla gång ist för att knäppa 20 åt gången varje år. japp, vi släpper en jävla napalm bomb över skiten.
jag gillar oxo en bondes resunemang(stavnign?) från förra året varför man skulle minska antalet vargar. han sa att en varg hade dödat/skadat ett av hans får. well, no shit. vargar äter får. och det finns betydligt mer får än vargar. det e som om en älg skulle äta utavs någons blommor(jag vet att blommor inte har liv som får men iaf, u get the point) och vi börjar skjuta älgar, för såhär kan vi inte ha det. alla djur ska bo på kolmården eller ha koppel. bra sverige (Y)
jao, lite politiskt inlägg.

vad mer finns det att skriva?
jo, tack och hej!
/Tjuppis!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Katter är det enda undantaget i det att alla djur ska bo på kolmården eller gå i koppel! :P

2011-01-16 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0