Fuck vad gott :)

YO! fuck vad gott skulle det stått igår! när en klasskamrat kommenterade min börger ^^
då sa han " fuck vad gott" så jävla episkt svar^^ :D
och ja, min burgare e legendarisk.
ska fan göra en ny burgare som heter " Tjuppis Legendary burger"!
yeah!
anyways!
vaknar som vilken dag som hälst, går till skolan. börjar dagen med naturkunskap.
FUUUUUUU XD vad det e tråkigt, jävlar mig nåda. fy fan vad ork, tråk o tramms.
skjut mig.
vi ska iaf få göra utflyckter och leka me astronomi ^^
det låter skoj iaf, men vi måste göra massa annat kemiskt tråkigt o bajs o skit!
fan vad jag hatar naturkunskap, matte, fysik, biologi, kemi. satans ämnen!
anyways. maten var pangkakor! det var fan mumms!
och alla vet att mumms ÄR GOTT!
sista lektionen; Filosofi^^
vi får en uppgift, som min grupp +jag försvårade för oss och gjorde det mer komplicerat än vad det var. meningslöst dåligt av oss XD
uppgiften handlade om att man fick en text om att korta dog snabbare och var dummare än långa. så skulle man filosofera fram massa skit XD yeeaaaah XD
anyways!
efter skolan stannade jag kvar och fixa fram mitt MVG (damn right) i kommunikation, gjorde alla rester och en skickade jag in idag. hoppas att han blir nöjd! jag träffade hans barn, en bebis som var rädd för min mössa ^^ och så var det något öppethus liknande så stod jag där o propagerade för kommunikation. lustigt nog var det bara tjejer som kom fram o snacka me mig. fan va snygg jag måste vara ^^ yeaahh !! :D
så drar jag till täbban med DAVID! och nicke nyfiken. vi var hungriga så vi käkade på bk! THAT BIG MAC BABY! THAT BIG MAC BABY! fast bk har inte sådant, så tog någon super börger... Tjuppis natcho delux e godare ^^
så när vi lekt klart där så väntar jag på Games och checkar spel medans min buss ska komma. jag köper ett spel " Empir total war downloadable contet collection" kostade 6kr. XD fett värt :D
mannen i kassan var fett trevlig, stod o snacka me han ett tag, han älskade min mössa :D
spelet kostade 199kr! med på sale 8kr. så tog han bort 2 kr av någon mysko anledning. HUR OFFTA FÅR DU BETALA MED ENKRONER NÄR DU KÖPER ETT PC-SPEL! episkt fyndat av tjuppzor!
mamma kom in och gav mig någon super eftert of doom!
den smakar MANGO!! OCH ANANNANS!!! MUMSM EPRISKT! :D
tack mamma <3
jösses va kallt de blev ^^,
anyways, ska rensnsera*? en film!

damn right! the expendables!
SPOILER ALERT!
först titteln. den kan lika gärna bytas till Rambo 5.
jag skojar itne.
första klagomålet, filmen skryter med "WOOOW;  we got arnold schwarldsneger, stallone och bruce willis"
alla tänker" wow alla dom, den måste vara awsome" och nej. fan va fel man kan ha.
problemet är just att bruce willis är med i 5secunder av filmen. arnold är med i 4secunder. arnold gillar inte stallon för han vill bli president. haha XD det var lite off movie script, men skoj^^
anyways.
filmen handlar om att Stallone har en liten armé av legoknektar som dödar för pengar. de får ett uppdrag där de ska döda någon diktator. de åker till till platesen och tror att det e normalt jobb för dem. men vad fel de har, diktatorn har en liten armé på sin ö. och de springer in i diktatorns dotter som hatar sin far. men av någon anlednign vvägrar hon att fly med stallone och hans gäng.
det visar sig att diktatorn tar order motvilligt för någon amerikan.
så stallone åker tillbaka till usa för att typ chilla, så åker han o hans gäng tillbaka till ön, där resten av filmen utspelar sig i en stor rambo massak. allt sprängs, alla skjuter hjältarna träffar, de onda träffar marken o väggar. yeah. right.
de har även lyckas trycka in massa onöda scener där de snackar om minnen som ska vara sorgliga. men man bara sitter där och tänker " VEM FAN BRYR SIG?!".
anyways, allt spängs hela tiden, ondingen dör, landet blir fritt och alla lever lyckliga.
film kritiker säger att filmen suger häst balle, och jag håller med.
jag har börjat tröttna på actionfilmer där hjältarna kan skjuta av kuken på en mygga på 4mils avstånd( hahah stånd XD)  med en skit pistol, medans fienden kan fan itne träffa en lada innefrån med en minigun. allvarligt WTF?!
jag trode inget bra om filmen och det var sällan något bra eller skoj visades.
och man bara sitter där och bara ser på hur de slacktar utan större mening i typ 61916miljarder år. folk dör hela fucking tiden. och jag hatar denna scen:
stallone och en till hoppar en i en grupp soldater som har vapen. de är 2 mot typ 7-10 st.
ingen använder vapna, utan börjar slåss en i tagen tills de där. men så brukar det vara. men nu e det lama.
en av männen har ett vapen som han inte använder, han sprang bort när de anföll, och bör kunna mejaner hela högen. men nej, han står där och gör nada.
samma sak sker när de militären kidnappar dottern till diktatorn. en springer iväg med henna och har en pistol mot hennes strupe.
varför skjuter han inte hjältarna medans de brottas mot andra gubbar? fan jag fattar inte..
finns massa sådana scener som man bara.... *suck hur jävla cp är dem?! de har typ en mental invå på en två åring!!!
ffs.
betyg!

det e en film som kanske e bättre att checka med ett gäng grabbar. men att se den solo var ingen höjdare. men fortfarane sevärd, även fast man kanske inte tyckte om den så var det en sådan film som man har velat se under en längre tid :)
anyways, thats it for this time kidds!.
 ska försöka hitta en film att snacka om imorgon eller iaf i helgen ^^ :D
bye!

Kommentarer
Postat av: spongebobe_! (the true tjuppis-blog läsare)

Det ska inte vara någon handling.. Det ska bara vara SLAKT, BLOD och MISSHANDEL.. Trodde du om någon såg charmen i dessa filmer :(, kan bara konstatera det med att.. du har fått första symptomet för homosexuell.. Vem vill inte se Dolph Lundgren slåss med Jet Li!? och se Terry Crews (svarta killen) gå runt med en MG och smattra skiten ur massa små fulingar! Mvh Den trogne Spongebob

2011-01-20 @ 22:09:02
Postat av: Tjuppis

den svarta hade vell inte mg? han hade typ auto shotgun of doom? (såg ut som en AA12)

och jo, sådana filmer kanske blir bättre när man är ett gäng grabbar och checkar, men inte solo. då blev den bara " hur många gånger har jag inte sett detta "? och jag tycker att scenen med lundgren o jet li är så jävla "jag är terminator" aktig. jo det finns charm i sådanna filmer. Braindead e bra. men jag tyckte bara itne den var så bra^^

dock så uppskattar din kommentar, fast den e fel.

och ikväll ska jag döpa en maträtt efter dig! Burito la' spång :)

2011-01-21 @ 18:00:18
URL: http://tjuppis.blogg.se/
Postat av: spongebobe_! (the true tjuppis-blog läsare)

Ajuste nu tänkte jag fel, han hade shotgun of doom. Ja AA12 tror jag. Iallafall är det slakt!!

Sen är det sjukt tungt av Arnold att göra en sån scen med sitt nuvarande jobb .

Fan vad fint! den kommer vara god förmodar jag :D

2011-01-21 @ 18:34:15
Postat av: Tjuppis

haha, ja! det måste jag erkänna, that made me lul XD det var fan en jävligt skön scene, men jag saknade "ill be back" eller att han skulle få döda lite oxo.

2011-01-22 @ 00:35:42
URL: http://tjuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0