jahop.

jo idag skriver jag bara om en sak. det är detta

al-quaida hotar med nya attacker mot sverige, att flera mohammedaner kommer att slåtill om vi inte ändrar synen på islam. min fråga är då; VAD FAN KRÄVER DE AV OSS? DE FÅR BO HÄR; JOBBA YOU NAME IT! VAD SKA VI GÖRA? FÅ MUSLIMER ATT STYRA LANDET ELLER? det värsta är att jag tror fan att folk är mer villga att få fanatiska muslimer i regeringen än SD.

jag gillar även att nyheten publicerades nästan längst ner på aftonbladets hemsida. jag menar, vad kändisar gör är ju så mycket viktigare än att en terror grupp förklarar krig mot sverige.

vad fan är era problem era jävla idioter till terrorister. ni dödar oss för att vi inte tror på eran gud. som kanske inte äns finns... bra logik i det.
jag menar, om vi måste vara så accepterande mot muslimer, varför kan de då inte vara accepterande tillbaka? är det en sådan omöjlighet? eller krävs ett nytt modernt korsståg! Fan va episkt det skulle vara :D
massa panzarvagnar med kors och slacktar för gud. dock så kommer det troligen inte lösa några problem, men iaf.
jag vill inte att sverige ska bli mer tolerant mot muslimer än vad vi redan är? jag menar vi bor fan jämnlikt! ska vi prioritera över dem? jag menar, säg ett land i europa som vill prioritera över muslimer än kristna. jag säger inte att vi kristna är mera värda, dock säger jag att får kultur är kristen, den bör behållas. jag tycker även att man måste betala skatt till svenska kyrkan. yes det tycker jag faktiskt.

jaja, all for now, /Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0