Törsdaf

guten tag mine fruinden ( dålig stavning <3)
tjabadoche!
fan asså, var tvungen att gå upp kl 6!!! fucking jävla 6 lixom, det var pain o pest:(
dock så låg jag kvar till 7 haha! :D men då knackade mamma på dörren, jag i skrik o panik springer in i duschen, och vad häner? jo, duschen exploderar! slangen till hantaget exploderar o det flyger vatten överallt, jag får pannik XD i sådana lägen ska man stänga av vattnet, det gjorde jag duktig som jag är så det slutade spruta vatten ^^ jag bestämmer mig för att gå commando, och duscha i vårat andra badrum :3
skönt med lite omväxling ^^, frukosten består av en grymt seg macka som smaka macka. men skinka... ^^ måste ändra på min frukost någondag bara för att vara lite rebelisk av mig :D så åker vi. och vart åker vi? jo till DAS TANDLÄKRE!! BAM BAM BAM! (läskig musik spelas) höhö^^ nää det gick jätte bra hon berömnde mitt tandkött, det var en konstig raggnings-replik men jag tacka så mycket ^^ något jag började undra över är, varför i guds namn frågar de saker när de har båda händerna i min mun?! hur 17 ska jag kunna svara? " går det bra med tandborstningen?" svaret blir något liknande " glubhgah " hon svara "mmm" höhö ^^ jag satte dit ett feste som låssnade igår :( satte ditt en plastpryl som sitter bakom min framtand, den låssnade för läänge sedan :3 och bytte tråd i min underkäke. det gjorde ont, spec eftersom hon bestämmde sig för att vrida mitt huvud genom att dra i min tandställning på överkäken :( det gjorde ont! men det gjorde inte så mycket, allt var över innom 30-40min, fick en ny tid om 8 veckor.. yippi.. så dränkte jag munnen i läkerål, för jag HATAR tandläkar smaken i munnen, de putsade o svätsade o skit, så hade smaken av bränd tand i min mun.. det var inte gott.. men jaja, efter jag typ ätit 40st så ser jag på baksidan på förpackningen " överkomsumtion kan få läxerande effekt " eller något sådant, jag tänker " dude... " men jag klarade mig hela dagen duktig som jag är C: så åker mor o jag hem igen, jag går dirr till soffan o checkar, ROADWARS!! älskar det programet, men fick bara se typ 5min sedan var jag tvungen att röra mig mot skolan... that suckt. jaja, så kommer bussen, och självklart e det en minibuss me 20platser. jag får stå. längst fram. brevid föraren. det finns 14215 barn på bussen som skriker. resan kändes jävligt onödigt lång -.-' nästan lika lång som min ***** :D sååå min första lektion blir filosofi, där vi snackar om komplicerade saker som ingen kommer någonsin ha användningför. mer eller mindre iaf ^^ så har vi lunch! och det e klart som fan, när jag har svinont i minna stackars tänder så ska vi få NATCHOS! till lunch, orättvist.. dock så var kön till maten 15min -.-' så det sög lakris pung oxo. jag visste inte hur det skulle gå att äta, så jag lassar på massa mat. mumms! och börjar äta. gick hysat bra, men var tvungen att dela på chipsen för att kunna tugga XD så det tog 40min för mig att äta, bra va?XD undertiden så satt emma o karreman o snöt sig i natchos,det var vidrigt som 17 och emma från en 19åring blev 3 bast igen o tyckte allt var roligt. det var kul att se emma så gla :3 dock mindre kul att se på den totala förstörelse av natchos som de hade gjort :P men jaja^^ efter lunchen så hade viii.. vi hade?... HISTORIA! där vi skrev ett test om akriv.. det sög, men gick hyfsat bra. dock så känndes det som att jag bör ha pluggat på andra saker. jag satt o studerade lite annat i boken. som jag trode var viktigt. komihåg tjuppis studera det du tror är oviktigt ;P så fick vi en super lång rast! den var tråkig med tanke på att det inte finns något att göra i vår skola under rasterna. så jag blev super nörd o studerade min Japanska ! :D det gick bra bara bra :3 så hade vi psykologi, den var brutalt tråkig, jag nästan sommande. det var nog den tråkigaste lektionen detta år! shit lixom, men jaja. var säkert lärorikt ;)
så mendas alla slutar så har jag Japnska^^, kul men svårt. jag jobbade med en fransk B-rud ^^ hon var snäll :D o skrattade heeela tiden ;P men det var kul de med :D höhö^^ så fick jag beröm av fröööken :) då blev jag glad :D så ska man hem. jag gick hem för att min buss skulle komma om 20min så pallade inte vänta. när jag kommer hem så ska det städas, mor o far har gäster ^^, så nu sitter jag här. efter lite Bad Company 2 spelande, japp spelade lite idag^^, buuusig som jag e.
nu ska jag titta på film på 6an!
dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=1cQh1ccqu8M&ob=av2e
dagens citat"NAAATCHOOO" - Karreman
mvh Tjuppis
ps. jag beställde massa jackass dvder från samma hemsida under samma beställning, dock så fick jag 1 dvd idag. varför skickar de inte alla samtidigt? o.O

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är emma en a, b eller c rud

2010-09-26 @ 18:31:14
Postat av: Anonym

Varför skriver du inte??

2010-09-27 @ 17:58:37
Postat av: Tjuppis

varför skriver jag inte vadå? ^^ bra fråga kompis. det e en svåris, för jag känner nog henne för bra för att utala mig så. det e som att säga att min morsa e en B-rud, det funkar lixom inte. men intressant tanke, jag ska fundera på den :)jag kommer nog fram till ett passande svar. du vet att det finns b-ruad från a-ö. så en ö-rud en en tjockis som röer o äter något rikgit fettigt typ. ^^XD

2010-09-27 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0