Tjuppis gillar Japanska

Tjoooobreeeeääää!
lägeT?`
mjo tack, den hänger och dinglar :3
vaknade och var piss trött, jag ställde fram klockan gång på gång. kan vara för jag snackade me Björnis till kl 1på natten typ XD haha
fett värt dock <3
och min dusch slang e fett cp, den läcker typ. men det gör inge, jag e gla iaf ^^
jag åt min frukost samtidigt som jag titta på jackass ^^ denna gång gjorde de itne något extremt vidrigt, så jag satt och små fnissa förmigsjälv ^^
så drar jag mot bussen, den är sen som vanligt, men denna gång är det en lång jävel, fan de lär sig :D
dock så var det en invation av barn, allvarligt, det var barn i hela bussen, så jag stod o snacka me Vetteli, med ena foten på den rörande runda prylen i mitten av bussen och den andra på bussgolvet, det känndes awsome när bussen svängde XD
vi snackade om ämnen i skolan och hur onödiga de är :3
så, min första lektion var Filosofi, jag snackade ibörjan me läraren om starwars ;D det var fett episkt <3 så snackade vi om film i största allmänhet, så jävla skön grabb :D
så fick vi se på en tok-lam film om filosofi, allså, det var ärligt självmordsvarning, den var så brutalt tråkig att jag häldre ser whale rider,(världens sämsta film) ja jag är allvarlig, den var så brutalt dålig, inte så dålig att den blev bra, utan så dålig att den var sorlig för den var så dålig XD
fattar ni ? ;P
jaja^^
så har vi luunch! den var episk på det settet att maten var skit, men sällskapet var värt minna 17kr som jag pröjsa för skiten.
Mathildahahahah, Karreman, jag, CJ, Sjögräs, och felica och emma, satt o snacka^^ det var skoj som satan i gatan, typ ^^ iaf^^ eller någt :D
så när vi hade ätit så lyssnade vi på något band som spelade i caféterian, dem sög lite, så jag stod o skojja me emma lit^^
nästa lektion Historia!
vi tittade på en film om sveriges roll i WW2, jag tyckte den var underhållande :D
kanske inte alla som höll me, men den var najs ^^ en dokumentär :)
jaja, så den lektionen gick snabbt:)
då var det dags, Psykologi testet! det gick relativt bra iaf, känndes det som ^^
så hade 1 timme hål efter det till min japanska, så jag satt som en duktig pojke och studerade :)
minna japanska lektioner äger! jag sitter brevid david o arbetar, snackar "franska" men Fanny(en fransk utbytes student) och säger " HAI SO DESU!" till Agnes XD
så jävla roligt vi har :D som en liten trevlig familj :3
fanny lär mig fraska :D
jag e sååå duktig, hon gav mig beröm :3
höhö^^
så smsar lillan o håller på, hon ville leka lite, så jag tycker, "sure why not lixom?" så efter japanskan så leker vi lite :3 snackar skit o annat skoj skoj :)
höhö^^ lite små roligt faktiskt :)
tycker jaaaag iaf, tror nog att hon oxo tycker det (:
så när jag äntligen fick gå hem (haha) så sätter jag mig vid datorn o chillar galet ^^ åt spagetti o köttfärsås till middag, det var mumms !
nu orkar jag inte skriva mera, fredag imorgon och jag är trött!
dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=Dp2mH9nrz60

dagens citat " en fest utan Tjuppis är som en film utan manus, eller sex utan anus" - Tjuppis
det låter bara skoj, menar inte att man måste använda anus XD
mvh Tjuppis
fan det var något jag skulle skriva.. juste! jag såg och fottade Hanna monthanas (hur fan stavar man skiten?) pappa! han var fett lik, så jag fottade me en kompis mobil ;D haha^^
så var det något mer jag skulle skriva, men det kommer jag itne ihåg, så jaja^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0