tisdag-måndag

tjo!
jag vet skrev inte igår, men big deal!(på donken)..
igår måde jag knas och åter kas, så känner inte för att skriva om den dagen.

tisdag:
fan va trött man ska vara då! kunde fan inte sova och var trött som en jävla hippi!
så jag drygade fett på tiden, låg kvar lite förlänge, duscha lite förlänge, åt lite för långsamt you know ;)
men tisdag e fan jävligt chill dag^^
börjar me kommunikation som brukar vara skoj, men idag så skulle en kille ( som alla hatar) ha ett tal, jag hatar hans engelska, hans sett att utrycka sig på, och att han tror att han är stört bäst och vackrast och att alla gillar han, han e stört irreterande, och det är inte bara jag som säger det...
juste! i helgen mötte jag en tjej från min kommuniskation, hon var lagon nykter och snackade om allt möjligt trammisgt. fan jag skulle ju pratat me henne, glömde, får ta det någon annan gång.
så hade vi... histora? där vi arbetar om folkmord, vetefan va jag ska ta. så blir nog förintelsen.
svenskan var pain, låg o bara dog av trisshet.
men hinner fan inte skriva mer nu, ska plugga
tjobreee
dagens låt
 
dagens citat "Judas, are you betraying the son of man with a kiss" - Jesus

mvh Tjuppis!
btw! såg Hanna montaha eller hur det stavas på bussen! EPISKT1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0