Måndags fotto!

tjooobrääää :D
jo fan va man var trött i morse^^
var fett taggad på att fotta mig, hade en jääätte fin dräckt på mig, ska scora ett fotta så snart som möjligt :3
jag kommer till skolan, visar sig att vi hade religon, jaha, det var ju kul, fick lära oss att Israel är dumma i huvet, men sa man det så är man nazist typ XD
så jävla mysko^^
det e som, de behandlar palistinerna som skit, och om man tycker Israel e dåliga för det så är det mansjälv som är dumm, XD jaha, är det så det gårtill ^^
jävligt underligt.
men ja, saker kan bli lite knas ibland.
så hade vi lunch!
och allvarligt, hur jävla svårt ska det vara?
fisken låg i 2dm vatten, så det plaskade som fan, as vidrigt.
fisken var fan itne äns tillagad.
brutalt dåligt. allså, hur fan kan det kosta 17kr? jag äter häldre 1 och 1/7 cheezbörger på donken än det..
patetiskt.
så har vi samhällskunskap, mycket givande lektion :3
haha^^
jag o massa andra drar tidigt för att förbereda oss inför fottot :3
Danne o Mellan johan hade fan asbra XD cheerleeders, så jävla rätt XD
alla hade asroligt och så.
så möter vi fotografen, fine han kanske inte har värdlens roligaste jobb lixom, men shitt!
han rasade över min ÖST TYSKA uniform, o sa att den var nazistisk, jag bara " ok, men den e ju öst-tysk, dvs kommunistisk" han var iaf inte nöjd.
ansiktet måste synnas så halva klassen gick eftersom de inte fick ha masker, jag tog av mig min :(
inga roligheter fick ske
fett laaamt!
jaja.
vad hade vi sedan?
juste! svenska!
där tittade vi på hamlet, stört tråkigt, jag var super trött :(
vi hade även PA, jag lånade böcker, thats it typ XD
så drar man hem, astrött, äter lite.
så drar jag på träningen.
där fick jag lära mig lite handledsgrepp o annat trevligt :3
vill dock lära mig kator mer, så ska komma tidigare på onsdagen o snacka me en god vänn om han kan lära mig :3
han e snäll, Nills heter han :D
men det var rätt chill träning, blev itne så trött som jag hade hoppats på att bli.
men jaja, man kan inte få allt :3
juste!
min sick dröm!
det var såhär va. jag o sjögräs satt o lirade fifa, så hörde jag något. jag gickut för att titta, så var det en hummla som hade åkt i backen ( ja en hummla som flyger runt o sammlar näktar) så när jag tittar på den så får jag ett sms, FRÅN BAM MAGERA(vet inte hur det stavas ) som säger att det var hans humla som var special tränad XD
så jävla stört XD
så säger jag till Sjögräs att jag drömde detta och att jag blev glad av smset XD  då vaknar jag XD
haha
bra drömm tjuppis <3
:3
kanelbullens dag!
mamma bakar bullar :D
tack mamma <3
snacka lite me lillan, hon mår bra o ville träffas i helgen ;P så mjääs. får se hur det går XD
peace!
juste alla vet detta " vi gillar olika"
så fort jag ser den handen tänker jag på hitler som håller upp den XD som deras hälsning, fast me andra armen XD så jag ritade en bild :3

fin va? XD fan va suddig o skit den blev, jaja ni fattar XD
dock så ska den tydligen ha ett anti rasistiskt budskap som jag inte rikgitg fattar. men det finns säkert någon bra finess me det hela :3
dagens låt
 
så sjukt underbar <3

dagens citat" Never in the field of human conflict, has so much, been owed by so many, to so few " -Winston Churchill

mvh Tjuppis
snart börjar erik o mackan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du flickvän??;)

2010-10-04 @ 22:43:16
Postat av: Tjuppis

nej, men jag är glad iaf (:

samt va e grejen med " anonyma " kommentarer, shit hitta på ett namn vettja :)

2010-10-05 @ 17:42:53
Postat av: NEJ

Du vill bara ha ett namn för att kunna klaga/kritisera personen sen i fråga. Nu komer du också skriva Nej det hade jag inte alls tänkt för jag skriver det nu.



samt att du kan få vi gillar olika handen till hitler handen är fan pinsamt hur dum man kan va.

2010-10-05 @ 21:16:20
Postat av: Tjuppis

nej, jag vill ha ett namn så jag har något att kalla den^^,

varför skulle jag klaga/kritisera någon bara för de har en annan åsikt? eller för de frågar något? XD

det e ju bara knas.

hehe, mjo jag e inte kännd för att vara den smartaste av dem alla.

dock så måste du ju fatta hur seriös jag är med allt jag skriver^^,

det är klart jag fattar dens budskap.

så ta det med ett chill pill eller 5^^

samt, tack att du skrev ett nic namn iaf nej :)

2010-10-05 @ 22:08:28
Postat av: Lillan

vart är gilla knappen på den här konversationen? ;P

2010-10-06 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0