tisdag! fail-day!

woho fett najs morgon med att min tandställning går sönder, vaknar med en plastbit i munnen. mumms-.-'
min dag failar mera, jag försöker tvätta min karate dräckt, men tvättmaskinen vägrar starta! jag får allmänt damp på den eftersom jag ska vara i skolan om 2 timmar och jag har inte ätit, duschat eller har kläder på mig. så efter 30 min av att föröska få igång skiten så slåt jag den med min knytnäve och skriver " STARTA DÅ FITT JÄVLA FITTSLAFFS" och natruligtvis startar skiten ^^,
jag speed duschar på 15min.
tar fram några mackor, och lägger mig i soffan o myser ^^
drar till skolan o e i tid och allt, dock visar det sig att jag missade min första lektion, en lektion som jag inte visste än att jag hade XD bra tjuppis ^^, men jag hittade läraren så kunde snacka lite om vad som pågick osv.
sedan e jag så smart ! eftersom en kommunist fitta har snott mitt skåp snodde jag ett skåp som var ledigt, dock visar det sig senare på dagen att det skåpet tillhörde någon, så de knippsade mitt lås, och la undan alla minna saker till respetionen som jag senare får hämta, får ett nytt lås oxo, SCORE!
annars satt jag mycket under lektionerna och ritade en pirat som hette kapten rutskägg, bara för att han hade rutit skägg ^^
en awsome kopia av bilden, fast i paint, och med kropp ofågel :D


tada^^ awsome va ? :D


så nu sitter jag här och äter lunch, åt inte i skolan för jag hade inga pengar på mitt skol ID. (Y)

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA&feature=av2e 
så jävla gymm hon äR!!!!1!!!1!!1!!

dagens citat "I know you've come to kill me. Shoot, coward! You are only going to kill a man!

TT= trevlig tisdag
önskar Tjuppis



ps. Tjupp Tjupp

he is going to Tjupp is way threw life through life <3

internet dog XD så jag var trungen att göra om allt utom bilden^^ blev inte lika bra men men ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0