thursdayhi

torsdag! vaknade kl 7, tog en riktigt najsig dush, en sådan som bara jag kan ta.
började me tyska, det var inte najs, jag var tvungen att snacka me min tyskafröken i 20min om mitt prov, det e inte najs :(
hade teaterprov sedan, det va lätt!
vad gjorde jag mer..?
jo matte, det va skit trisst, snaggeltuth snackade bort hela lektionen, var fett trisst.. jag gjorde en gubbe som jag la på någon projetorliknande pryl, så att gubben skull synas på väggen, men fröken blev typ bara arg..
SEDAN SLUTADE JAG!! WOOHOOO!!! FREEEEDOOOM! det e najsigtvärre, stackhem, chilla, lagade fiskpinnar, allt sådant kul. allså, jag kan bara äta 2sorters fisk, suchi, och fiskpinnar, de andra fiskarna suger stort! ( lax e okey om den inte är tillagad)
så mja, michaela, e du glad nu? nu skrev jag idag oxo, mummsigt va? (:
kan berätta att jag hade ett mycket onödigt snack med henne o guldlock idag, det var inte spec givande, jag fattade inget och bara nickade och såg glad ut, sådant som man gör när man har 2överaktiva barn framförsig som är superspeedknarkande på socker!

trevlig dag. 1dag till, sedan e det lov, fucking finaly, Mvh Tjuppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0