Sôndaf

hur kommer det sig att på söndagar kan jag aldrig sova?
jag gick o la mig vid kl 2 idag, och vaknar vid 10, och är skit trött, men ändå kan jag inte sova..
det är så jävla jobbigt.
jaja, skit samma, jag är uppe nu iaf, och nu ska jag göra ett inlägg på min vackra blogg :)

imorgon har jag prov i tyska, det är fucktup, IG så det bara skriker om det, men jag orkar iaf inte plugga.
fan va najs väder det är idag, ska fan ta en promenad e sveriges vackra skogar!
har igentligen inte något annat att skriva, men ni ska få en bra låt iaf http://www.youtube.com/watch?v=5FJYyA4jRdM

den e najs :D

jao, trevlig helg!


haha, vet ni vad som just hände? det kanackade på dörren, jag öppnar, 2st små barn står där med bullar och säger " hej vi ska sälja bullar " jag svarar " nej " hahahahaha

jaja, jag har oxo knackat dörr 1 gång i tiden, det var mycket läskigt ;P

ses imorgon till de som går i min skola! mvh Tjuppis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0