ONSDAG- dagen med 2lektioner (:

jao tamig fan, sovmorgon på onsdag är sköööööööööönt! det har jag förkänat, jag låg länge o myste i sängen, så myste jag i duchen(: och sjöng i duchen naturligtvis :)
joa, började dagen med samhällskunskap, då fick jag tillbaka ett prov, OCH JAG FICK G!!! SUG PÅ DEN DÅ!! ETT JÄVLA G!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!! <3 jag älskar allt och alla nu!! <3<3<3<3

ni kanske har märkt att jag är glad ^^
dock fick jag ju ig på matteprov, men det e typ chill för mig ^^ tihi
så när jag slutade skyndade jag mig hem, pluggade lite historia, ( förvånad själv att jag pluggar, och jag har prov imorgon ^^ ) så nu har jag gjort det, så nu kan jag göra andra saker, som att skiva i min mummsiga blogg :)

http://www.youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM mycket bra låt :) av ebba grön :) ( jag vet att de är kommunister, men va fan, de kan oxo göra bra musik, Queen var ju bögar, jag diggar deras musik, det gör fan alla ^^)

jao, det är typ det som finns att skriva, just nu är jag bara arg på http://www.youtube.com/watch?v=pkSN65cJKOE detta, helt jövla sjukt! vilka sjuka människor det finns! dem ska sitta i en cell utan fönster tills de röttnar! DE SKA FAN LIDA! ingen jävla avrättning för dem, det är för lätt utväg, de ska lida!

så, ja, ha en trevlig dag! :) HvH Tjuppis

" jag vill bli dömnd för min konst, inte för minna handligar "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0