måndag igen..

jao, fy fan vilken pointless dag, allså, jag hade typ 3 lektioner, på min tyska lektion tittade vi på en film som jag har sett 3miljoner gånger ( die welle ) på min historia lektion lyssnade vi bara på när en lärare snackade, och på min svenska lektion fick vi typ mer eller mindre gå.
så fett onödig dag.
jag komhem, tog en macka, och somnade i soffan, det var mummsigt :D
jao, fick lite trevligt sällskap av Krigarn och Kämpen, ( ärligt, jag måste ge er 2 ett bättre nicknamn )
sedan har jag fan inte gjort något mer idag... ska vara klar med en intervju på torsdag typ, jag e inte spec klar med den, har matte prov på torsdag oxo... och redovisning om D-Day imorgon, im fuckt typ. så ja, rolig vecka..


all the best ! mvh Tjuppis.

btw, ska skriva om " krigarn " någon dag, krävs dock en bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0