FREDAG <3

ja! hurra fredag!, idag hade jag inte tänkt att skriva något om min dag i skolan, eller jo det kan jag göra, kortfattat " den var bra " så.
jag ska skriva o klaga över att BARACK OBAMA får fredspriset! vad fan är det om? vad fan har han gjort som förkänat ett fredspris? det e ju helt sjukt, visst om han hade slutat iraq kriget.
men det har har inte gjort, utan tillsat 50 000 soldatar ist...
kan någon förklara varför denhär mannan ska få ett fredspris?
jag tycker iaf att för att få ett fredspris bör man ha fått fred mellan några länder...
det förstörde min dag, jag lackade som fan, jag blev helt sjukt arg, jag lovar att att det är bara för att han är svart, fast de säger att det är för att han kämpar för en kärnvapenfri värld ( wow, grattis usa's presidant har kommitpå att kärnvapen är dummt, men ärligt tycker jag att det är dummt med kärnvapen ) och så kämpar han för demokrati( jag tycker att det "demokrati" suger, dock så vet jag inget som är bättre, så.. ja, men jag tror fan inte på demokrati, det är bullshit..)

sedan stör jag mig som fan att alla hatar sverigedemokraterna, och jag frågar varför, OCH INGEN VET! INGEN HAR EN ANLEDNING! vet ni varför ni hatar SD? för att media säger att ni ska göra det, ni vet fan inget om dem, media smutsardner dem som fan för att dom är nationalister, det är fan inte okey.
är inte meningen med demokrati att man ska låta folk tycka vad de vill? men det är ju fan kränkade och fel att säga att sd är dumma osv, utan anledning.

alla är rädda för att säga nej till invandringen utom sd, och drf hatar alla dem, hur bra låter det?
är det fel att säga att man inte gillar så som det är i rosengård? är man rasist då?
jaja, jag vill inte snacka om allt detta nu.

SA2B's ( easy company )'s män har börjat raka skallen, ska jag oxo göra det? ska jag falla för grupptrycket? jag har inget imot att raka mig igentligen, dock så gillar jag att ha relativt långt hår ^^

Trevlig helg Mvh Tjuppis :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0