Tisdag

God morgon, titta, jag komihåg att skriva, nu blir ni väll allt lyckliga ? , det är klart ni blir.
jag börjar med att skriva vad som jag har gjort, klockan är 12 och jag har vaknat, badat och ätit frukost, fan va spännande.
idag måste jag plugga till mitt prov som är imorgon... Jippi!
så man måste anstränga sig, lite, kanske.
juste! min närvara ligger på 98.6% haha ^^
dagens hatobjekt blir söndagar, fy fan vad man hatar söndagar ( även fast det är tisdag idag) men jag menar dagen innan skolan börjar, den dagen blir EMO dagen 3000.
men bara sitter och tänker " fan imorgon är det skola" , jag räknar inte söndag som helg...
och dagens Citat blir
"nederlag ger bara en ytterligare chans för seger"

Kommentarer
Postat av: ADAM

fredag - fan nu måste ja hitta på något skoj så ja blir nöjd me dagen... för imorn e det lördag och sista kvällen att göra något.

lördag - fan ja måste hitta på nått för imorn ere söndag.

söndag- pissdag för imorn börjar skolan, då går man och vajnar om det hela dagan.



man BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR göra måndag till helgdag enligt mej11111111111

2009-02-10 @ 21:31:55
Postat av: Tjuppis

mycket sant min käre läsare, mycket sant

2009-02-10 @ 21:34:10
Postat av: philipppppppp spongebibe

FEL FRÅNVARO på 98.6% :D:D

2009-02-13 @ 22:09:28
Postat av: Tjuppis

hehe, mjo det skulle vara något va?, men då skulle jag ju inte få mitt studiebidrag, och om man inte får det blir man en ensamstående 2barns mamma som röker 2pack om dagen och lever på A-kassa ^^

2009-02-14 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0