Comeback!

Howdy!
Den efterlängtade bloggen kommer göra comeback! syftar inte på Kissie eller blondinbella eller andra fjortis bloggar, utan Tjuppis enga underbara blogg, men samma stavfel och särskrivnignar som vanligt <3

Jag bjuder på ett smakprov <3
Vadfan hände med alla jävla fjortisar? när jag var liten var dem ju fan överallt? inte för att jag lider av det då dem var ett gäng patetiska fittor hela bunten, men det var en kultur som dog ut ganska snabbt. Samma sak med alla emos, var fan tog dem vägen? har jag missat något? kanske det som SD har gjort på senaste tiden, flyttat emos och fjortisar till Madagaskar ^^


aja, är fett bissy idag så yeah! där fick ni några vackrarader <3
tjow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0