sverige!

tjow! fan lite najsigt idag eller?
dagen börjar me att bussen inte kommer. tydligen hade bussen motorproblem redan innan de åkte, så ist för att skicka en annan buss så sket de i det. så där stod jag me tummen i röven och väntade förjäves på en jävla buss som inte kom.
anyways, skolan var chill ^^, gjorde fna inte så mycket.
men nu, FOTBOLL!
fan va dålig match XD det e löjligt hur dåligt vi presterade, men vi vann iaf XD
men herräjävlar vad vi garvade, fan XD jag Spång, BQ, Collin, simon, Emil, och sjögräs dog av grav, kommer fna inte ihåg vad som var så kul, men alla skämte sönder om allt och alla XD fick lite ont i magen av allt skratt :( anyways, så var det fan rätt värt ändå, på en tisdag av alla dagar ^^ det var najsigt ^^
mer då?.. fan vad jag älskar att se sverige spela fotboll/hocky, det e så najsigt XD
hela moldavien(eller vilka fan det nu var) bara skriker

och går bärsärk! men det e lungt, vi hade segern i handen, men det var löjligt med hur lite vi vann XD
jaja, en seger är iaf en seger!
gillar oxo faktumet att Zlatan som ska vara hjälten i laget fuckar en straff.. well fucking done lixom XD
ska iaf itne klaga förmycket på grabben^^. men lite får man!
vettefan vad jag ska skriva nu, e så jävla trött, så tar och chillar nu, det har jag förtjärnat
mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0