snabbis!

yeah! snabbinlägg! börjar med helgen!
den var episk! var i stan o gibba me spång bong, vi rövknulla fett!
så drog vi ut me en bil me gustav o co, där sjöng vi sånger i kör XD fett episkt :D
söndag chillade jag galet, spelade lite metal slug ^^
naaaaaaaaaaaaaajs.
idag så drog jag till bussen, malcom missade den, även fast han stod där exakt när den började åka, men bussen bara, "näh, fuck you" XD
dagen var lite cp.
mer än halva vår klass och halva EK3A? fick ig+ på en jävla svenska pryl, bara ett fåtal fick g. fattar inte hur detta kunde ske? alla står i chocktillstånd.
anyways.
uppdaterade min PA handledare om mitt arbete, han värkar lung. så länge jag inte stavar fel på allt XD
yeah ^^
kommer vara dålig med att uppdatera för jag måste skriva PA och göra annat shit.
yes sad but true.
men snart kommer alla epsika inlägg om mat och filmer igen.
men tills dess. tjow!
kanske uppdaterar imorgon!
/Tjuppis\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0