dag3

jao! det knallar på, tro det eller ej.
jag vaknar av att sjögräs smsar mig." äähäm, är du i skolan?", jag svarar "nej ffs låt mig sova vi börjar 12".
tydligen visste inte han det så han förstörde min sovmorgon. jag drog en powerdusch och upptäckte att jag vill köpa något nytt champo som luktar annanas! :D
jag drar mig en redig frukost, ROSTADE MACKOR!! yeah turtelpower!
så går jag till skolan. en lektion. flilosofi, med HÄNKE!!! vi gjorde inte ett piss. satt o små snacka^^.
så drog jag hem.
när jag väl e hemma såg jag på en film som heter

och ärligt, DEN SÖG BALLE! den var fan ok i början, drog något lätt garv. men fy fan va dålig den blev! maken till usel remake på mr. bean har jag aldrig varit med om. det var fan en bladning mellan mr. bean och adam sandlers.
han gjorde hela tiden ett cp ljud. han var fett otrevlig men ingen brydde sig och blev kompis med han iaf. hela filmer går ut på att han har en röd cykel som blir stulen. så filmen handlar om hur han ska få tillbaka den. storyn suger. jag blev fan irreterad på honom. och det finns så jävla många fel i fimen. pee wee hoppar ner i en pool för att brottas med en tjockis. men då knackar tjockisens pappa på dörren, pee wee springer ur poolen till dörre, och då e han torr igen. det sker 2 gånger. wtf?...han spelar fan som adam sandlers oxo. korkad som ett cp, men bäst på allt som chuck norris. jag led fan igenom hela filmen. fast början var najs när man fick se hans sjuka hem.
anyways. han möter massa människor som alla älskar han, spelar ingen roll hur otrevlig han är, han är iaf super poppis hoss bikers, servitriser, brottslingar, osv. (han har en fiende. francis, tjockisen^^). riktigt usel film

yeaah! jag gjorde mitt eget poäng system^^ tragist bara att den första filmen som får använda detta fick bara 1... jaja anyways. imorgon blir det en bättre film! FLASH OF THE TITANS!!!
back to my day. jag tränade karate! episk träning, jobbigt som fan, men så ska det vara, har fortfarande ont i mitt ben! ffs. skit ben. jaja. nu ska jag göra något skoj! bye!

mvh TJuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0