Fredag

jao! idag övningskörde jag! JAG ÄR FAN BÄST PÅ ATT KÖRA BIL! eller bäst är jag inte, för då skulle jag redan ha körkort. men jag är bra iaf!^^ jag vaknade dock tidigt att av att en kvinna ringer mig för att boka in mig på en arbetsintervju! så dagen börjar mys! :D så övningskörde jag, kommer hem, gustav ringer i skrik o panik för han har massa byggarbetare hemma, så han sökte flykt i mitt hem. och godhjärtad som jag är låter jag han stanna här (: tiden går och vi kommer framtill att vi är hungriga! vi lagar nachobörgers! och lilla emil kommer också och smaskar i sig en (x och nu! film! vi såg Boondock saints II, jag är ett stort fan av den första, men 2an var som en pungspark en vinterkväll. det e fan en skam. de har förstört hela skiten. för er som gillar 1an, SE FÖR GUDS SKULLE(och din) INTE 2an! den suger hästballe!
anyways! fan det var snö idag o.O mycket lite, men fortfarande snö.
jaja! något som jag har tänkt på är fotboll! inte själva sporten, men ordet. i usa så är footboll en sport där man använder HÄNDERNA och kastar en "boll" som inte äns ÄR RUND! DÄRAV INTE EN BOLL! i restan av världen, fotboll är en sport där man SPARKAR EN BOLL(som är rund) MED FOTEN! därav fotboll! hur fan kan de kalla amerikansk fotboll för fotboll?! och fotboll för soccer ?! fan idioter? vem fan döper saker? de e ju redan speciella att de använder olika mått och vikter, och farenhaight ist för Celsius, gallons ist för liter och shit. det finns fan ingen anleding? okey, det finns säkert någon, men fan ingen som är rimmlig i minna ögon. aja usa ska vara så jävla speciella hela tiden (x
samt något som många bör ha märkt, när SD skulle komma in i riksdagen och alla var lixom " kommer SD in så exploderar sverige och vi blir nazister!!". jag vill inte låta negativ nu, men är det någon seriuscat som har märkt någon skillnad hur vi lever? jag har bytt rum i mitt hus, men tror inte det var pga SD.. jag tycker det var så underbart överdrivet (x
men de har fortfarande 2 år på sig att röra om och förstöra allt eller vad nu alla sa att de skulle göra :P
så tycker jag det är löjligt att Jimmy inte får åka på nobelmiddag, vafan hände med alla är lika mycket värda? vår demokrati? han har väll mist lika mycket rätt att vara där som alla andra, de utesluter han för hans åsikter. är inte det vad nazisterna gjorde? och sovjet? japp lite överdrivet men principen är densamma. vi får lixom inte glöma att VI det svenska folket har RÖSTAT fram honom. är det inte VI som vill ha honom där isf? tycker vi tappar lite av grundpelarna som vi står på bara för att vi är rädda att se förändring. det var en man som sa " desperata tider kräver desperata åtgärder" nej det var inte någon nazist. det var en författare som blev mördad av nazisterna. fan politik är så rörigt. kanske därför det finns anarki. har anarki någonsin funnits och funkat i något land? i dont knof.  vet inte hur jagska avsluta detta, jag har druktig mycket powerking det är sent och jag vet inte riktigt vad jag skriver så jag väljer att avsluta mitt i en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0