Talang!

Tjow korv!
fan vad jag älskar talang, tycker det e ett riktigt awsome program, och det har börjat idag ^^ <3
men jag har klagomål på skiten!(suprise va?)
det första jag tänkte på var att nu finns bar bara "X" de kan klicka på, för att rösta ut folk, förut hade de en bock oxo om de gick vidare, tyckte jag var mycket bättre :O så nu måste de säga ja, och bli ett jävla cheezy tal om skiten....
och en till sak, det e ju alltid Bert, och Charlotte som sitter i jurryn, sedan så byter de den sista platsen, Tobbe trollkar har bland annat suttit där. men nu nu e det någon annan jävla gök.
och jag märkte dirrekt att han ville bli den svenska varianten av Simon Cowell

om ni inte förstår vad jag menar så, youtuba simon Cowell, så kommer ni få höra hans kommentarer, de är grova, ärliga och underbara <3 men av någon anledning kan jag inte kasta in ett youtube klipp, men han lägger brutalt elaka kommentarer iaf, grymm grabb^^
anyways, jag tycker lixom att Bert har den rollen i svenska talang, och nu kommer "jag tror jag e fjortis fast e 40" grabben och låssas vara elak, men han suger på det, han e totalt värdelös. no offenc mot honom, men om du ska dömma ska du dömma efter vad DU tycker, inte för att du vill ha rollen som Simon Cowell.


lol, nu fucka skiten tror jag ^^
vetefan om man kommer kunna titta på den, men iaf! sedan ere lixom, who the fuck is he? allså Henrik Fexeus? varför kan vi inte ta en som vi redan känner till?
jag skulle fett passa där jue :O

titta vad bra jag passar in^^
anyways!
igår såg jag på film, och jag åt något brutalt episkt :O

nu fan tänker folket i rätt vågor :D(säger man så ? XD)
PIZZA BBQ!! så sjukt gott, sjukt episkt, sjukt tjockt <3(realtivt med vad man har på)
allså herrejävlar va mätt man blev! sjukt värt :D
kan man ha med Pizzakit i sin kok bok? kan man säkert ^^ BBQ PIZZA NATCHOS :D
medans jag och gustaf fläskade i oss pizza såg vi 2 filmer, Rosa pantern allså den nyinspelade vertionen från typ 2006? den med Steve martin. jag tycker den är sjukt bra och roligt, även fast det är en remake så har de lyckats så brutalt bra XD
till de som inte vet så handlar filmen om Jacques Clouseau (stavning?) som är Frankrikes Sämsta polis(dektektiv). han får en order att lösa ett fall om ett mord på en fotbollstränare, och att hitta den " rosa pantern" som är en stor diamant.
i filmens gång händer massa knasigheter, och filmen blir lite som den nakna pistolen. Jean Reno är oxo med som hans allvarliga assistent, vilket gör deras uppdrag så mycket roligare ^^

till de som undrar får filmen en klar 5a, flera andleningar;
bland anant så är det så enormt svårt att göra en remake på en film så att den blir bra, men här har de lyckats stort! filmen är rolig mer eller mindre hela tiden! och det är Steve martin! <3


den andra filmen vi såg var Shawshank redemption

filmen är ett mästervärk!(var bara tvungen att börja med det)(TEXTEN UNDER KAN ANSES SOM SPOILER)
men jaja, filmen handlar om en man som heter Andy Dufresne(stavnign?) som blir dömd på mordet på hans fru och hennes älskare. Andy som äger en bankfirma förlorar allt, och hamnar på Shawshank(ett fängelse). Han gör sitt ytterste för att undvika bråk, men det är som att undvika att bli träffad av kiss när du kissar i en fläkt. Efter något år i fengelset börjar han prata med Red(Morgan Freeman). Red är killen som fixar saker till alla, han är en smugglare i fängelset, och blir rätt snabbt kamrat med Andy. Eftersom Andy har jobbat på en bank börjar han hjälpa vakterna med att deklarera saker, och sådant "bankigt". Men när direktören får höra talas om det så utnyttja Andy till att betala hans skatt osv, Andy blev så "poppis" av de anställda för han visste hur man kunde arbeta runt systemet och betala mindre i skatt. men om jag skriver mer spoilar jag hela filmen, så se den ffs XD

its fucking Great!

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0